Nauka zaklęć i eliksirów
Strona 1 z 1 • Share
Nauka zaklęć i eliksirów
W życiu każdego czarodzieja przychodzi taki czas, kiedy jest zmuszony wreszcie się czegoś nauczyć. Nowe zaklęcia czy eliksiry to coś, bez czego nie może obejść się wciąż rozwijający mag, dążący do pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności. Tej wiedzy może np nabyć na przykład od drugiego czarodzieja, który już taką umiejętność posiadł.
Rzucanie zaklęć i warzenie eliksirów wymaga użycia różdżki. Jest to element niezbędny do praktycznego wyćwiczenia danych zaklęć bądź mikstur. Należy o tym pamiętać, podejmując sesję w której wyraża się chęć nauczenia danej rzeczy. (w przypadku eliksirów oprócz różdżki, potrzebne są oczywiście także ingrediencje)
Nauka zaklęć i eliksirów odbywa się według tego samego schematu: należy poprzez rzuty kością uzyskać w sumie 100 punktów.
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 1 do 30:
> Rzut kością "Nauka poziom 1"
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 31 do 50:
> Rzut kością "Nauka poziom 2"
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 51 do 65:
> Rzut kością "Nauka poziom 3"
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 66 do 80:
> Rzut kością "Nauka poziom 4"
Nauka zaklęć i eliksirów powyżej wartości 80 odbywa się na specjalnych zasadach, które określa Mistrz Gry. Chcąc nauczyć się takiego zaklęcia/eliksiru należy zwrócić się do niego o pomoc.
Innym sposobem na nauczenie się zaklęcia i eliksiru (i innych przydatnych umiejętności) jest wybranie się do >Działu otwartego< i >Działu zamkniętego< w bibliotece, gdzie rzuty kością są niepotrzebne, ale każdą ze sprawności płaci się zdobytymi na fabule >Punktami Doświadczenia<. Cennik i lista umiejętności znajduje się w >Sklepiku<.
Rzucanie zaklęć i warzenie eliksirów wymaga użycia różdżki. Jest to element niezbędny do praktycznego wyćwiczenia danych zaklęć bądź mikstur. Należy o tym pamiętać, podejmując sesję w której wyraża się chęć nauczenia danej rzeczy. (w przypadku eliksirów oprócz różdżki, potrzebne są oczywiście także ingrediencje)
Nauka zaklęć i eliksirów odbywa się według tego samego schematu: należy poprzez rzuty kością uzyskać w sumie 100 punktów.
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 1 do 30:
> Rzut kością "Nauka poziom 1"
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 31 do 50:
> Rzut kością "Nauka poziom 2"
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 51 do 65:
> Rzut kością "Nauka poziom 3"
Zaklęcia i eliksiry, których wartość minimalna, którą należy uzyskać na kości, wynosi od 66 do 80:
> Rzut kością "Nauka poziom 4"
Nauka zaklęć i eliksirów powyżej wartości 80 odbywa się na specjalnych zasadach, które określa Mistrz Gry. Chcąc nauczyć się takiego zaklęcia/eliksiru należy zwrócić się do niego o pomoc.
Innym sposobem na nauczenie się zaklęcia i eliksiru (i innych przydatnych umiejętności) jest wybranie się do >Działu otwartego< i >Działu zamkniętego< w bibliotece, gdzie rzuty kością są niepotrzebne, ale każdą ze sprawności płaci się zdobytymi na fabule >Punktami Doświadczenia<. Cennik i lista umiejętności znajduje się w >Sklepiku<.
Veneficium
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach