Tallulah Rossreeve
:: Dział organizacyjny :: Rzeczy osobiste :: ♦ CV
Strona 1 z 1 • Share
Tallulah Rossreeve
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart
Absolwentka Slytherinu
"Uczennica sumienna, z ocenami na dobrym poziomie ze szczególnym uwzględnieniem Transmutacji i Zaklęć. Nie sprawia większych kłopotów. Zaangażowana w zajęcia Klubu Pojedynków i życie szkolne."
"Uczennica sumienna, z ocenami na dobrym poziomie ze szczególnym uwzględnieniem Transmutacji i Zaklęć. Nie sprawia większych kłopotów. Zaangażowana w zajęcia Klubu Pojedynków i życie szkolne."
Międzynarodowy Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa "Veneficium"
Wyniki z egzaminów końcowych w poprzedniej szkole:
- Obrona Przed Czarną Magią - Wybitny
- Transmutacja - Wybitny
- Zaklęcia i Uroki - Powyżej Oczekiwań
- Eliksiry - Zadowalający
Oceny cząstkowe:
- ...
Oceny semestralne:
- ...
- Obrona Przed Czarną Magią - Wybitny
- Transmutacja - Wybitny
- Zaklęcia i Uroki - Powyżej Oczekiwań
- Eliksiry - Zadowalający
Oceny cząstkowe:
- ...
Oceny semestralne:
- ...
-brak-
-brak-
-brak-
Ostatnio zmieniony przez Tallulah Rossreeve dnia Wto Gru 06, 2016 4:39 pm, w całości zmieniany 2 razy
Tallulah Rossreeve
Re: Tallulah Rossreeve
Lista nauczonych zaklęć:
Użytkowe:
→ Accio - sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do zaawansowanego
→ Aquamenti - wytwarza niewielki strumień wody z różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Alohomora - otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Łatwe
→ Aqua Eructo - wytwarza silny strumień wody z różdżki. Zaklęcie silniejsze od Aquamenti.
Poziom trudności: Łatwe
→ Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Colloportus - zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Depulso - odpycha przedmioty od siebie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Dissendium - otwiera ukryte przejścia.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Finite - kończy działanie prostych zaklęć.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Glacius - zamraża obiekty i ogniste magiczne stworzenia.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Locomotor - służy do przenoszenia różnych obiektów (nazwę obiektu wymawia się po formule Locomotor).
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Lumos - powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Nox - gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Pakuj - czar pakujący rzeczy do toreb i walizek.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
→ Perriculum - powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Reparo - naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Tergeo - usuwa różne substancje np. kurz, krew.
Poziom trudności: Łatwe
→ Wingardium Leviosa - unosi wskazany obiekt.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
Niszczące:
→ Bombarda - zaklęcie powodujące małą eksplozję obiektu wskazanego różdżką.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Diffindo - rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla, sznury itp.
Poziom trudności: Łatwe
→ Incendio - wyczarowuje ogień, podpala obiekty.
Poziom trudności: Łatwe
→ Reducto - niszczy nawet duże obiekty, mieląc je na proch.
Poziom trudności: Trudne
Transmutacyjne:
→ Boggartio – transmutuje dany obiekt w imitację bogina, która następnie zmienia się w to, czego jej cel najbardziej się boi.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Naturtium – zmiana jednej rzeczy nieożywionej w coś nieożywionego.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
→ Naturvit – zmiana żywej materii w inną żywą materię.
Poziom trudności: Od łatwego do zaawansowanego
→ Transformatus Unum – zmiana jednej cechy żywej lub nieożywionej materii.
Poziom trudności: Łatwe
Medyczne:
→ Episkey - niweluje uszkodzenia ciała takie jak złamany palec czy nos.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Rennervate - uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Sanguibere – tamuje krwotok.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Pojedynkowe (ofensywne i defensywne):
→ Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Poziom trudności: Łatwe
→ Confundus - zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje osoby.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Drętwota - oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała. Jeśli osoba dostanie kilkoma oszałamiaczami naraz, może stracić przytomność.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Experliarmus - rozbraja przeciwnika odrzucając jego lub jego różdżkę.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Fumos – wyczarowuje chmurę czarnego dymu, która skutecznie zasłania czarującego. Można ją jednak rozwiać podmuchem wiatru.
Poziom trudności: Łatwe
→ Lapidacta - zbiera z najbliższego terenu (ok. 10 metrów) kamienie, obłamki przedmiotów martwych, większe drobiny żwiru i tym podobne, i ciska je ze wszystkich stron w oponenta.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Relashio - zaklęcie uwalniające lub powodujące odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Poziom trudności: Łatwe
→ Riddikulus - zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
Poziom trudności: Łatwe
→ Tarantallegra - służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Zaklęcie Tarczy - wymowa: „Protego”. Na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do eksperckiego
Użytkowe:
→ Accio - sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do zaawansowanego
→ Aquamenti - wytwarza niewielki strumień wody z różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Alohomora - otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Łatwe
→ Aqua Eructo - wytwarza silny strumień wody z różdżki. Zaklęcie silniejsze od Aquamenti.
Poziom trudności: Łatwe
→ Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Colloportus - zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Depulso - odpycha przedmioty od siebie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Dissendium - otwiera ukryte przejścia.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Finite - kończy działanie prostych zaklęć.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Glacius - zamraża obiekty i ogniste magiczne stworzenia.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Locomotor - służy do przenoszenia różnych obiektów (nazwę obiektu wymawia się po formule Locomotor).
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Lumos - powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Nox - gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Pakuj - czar pakujący rzeczy do toreb i walizek.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
→ Perriculum - powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
Poziom trudności: Bardzo łatwe
→ Reparo - naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Tergeo - usuwa różne substancje np. kurz, krew.
Poziom trudności: Łatwe
→ Wingardium Leviosa - unosi wskazany obiekt.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
Niszczące:
→ Bombarda - zaklęcie powodujące małą eksplozję obiektu wskazanego różdżką.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Diffindo - rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla, sznury itp.
Poziom trudności: Łatwe
→ Incendio - wyczarowuje ogień, podpala obiekty.
Poziom trudności: Łatwe
→ Reducto - niszczy nawet duże obiekty, mieląc je na proch.
Poziom trudności: Trudne
Transmutacyjne:
→ Boggartio – transmutuje dany obiekt w imitację bogina, która następnie zmienia się w to, czego jej cel najbardziej się boi.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Naturtium – zmiana jednej rzeczy nieożywionej w coś nieożywionego.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
→ Naturvit – zmiana żywej materii w inną żywą materię.
Poziom trudności: Od łatwego do zaawansowanego
→ Transformatus Unum – zmiana jednej cechy żywej lub nieożywionej materii.
Poziom trudności: Łatwe
Medyczne:
→ Episkey - niweluje uszkodzenia ciała takie jak złamany palec czy nos.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Rennervate - uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Sanguibere – tamuje krwotok.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Pojedynkowe (ofensywne i defensywne):
→ Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Poziom trudności: Łatwe
→ Confundus - zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje osoby.
Poziom trudności: Zaawansowane
→ Drętwota - oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała. Jeśli osoba dostanie kilkoma oszałamiaczami naraz, może stracić przytomność.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Experliarmus - rozbraja przeciwnika odrzucając jego lub jego różdżkę.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Fumos – wyczarowuje chmurę czarnego dymu, która skutecznie zasłania czarującego. Można ją jednak rozwiać podmuchem wiatru.
Poziom trudności: Łatwe
→ Lapidacta - zbiera z najbliższego terenu (ok. 10 metrów) kamienie, obłamki przedmiotów martwych, większe drobiny żwiru i tym podobne, i ciska je ze wszystkich stron w oponenta.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Relashio - zaklęcie uwalniające lub powodujące odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Poziom trudności: Łatwe
→ Riddikulus - zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
Poziom trudności: Łatwe
→ Tarantallegra - służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→ Zaklęcie Tarczy - wymowa: „Protego”. Na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do eksperckiego
Lista nauczonych eliksirów:
- Antidotum na Niepopularne Trucizny
- Antidotum na Popularne Trucizny
- Balsam ze stokrotki
- Eliksir Bujnego Owłosienia
- Eliksir chroniący przed ogniem
- Eliksir Energii
- Eliksir Pieprzowy
- Eliksir Rozdymający
- Eliksir Słodkiego Snu
- Antidotum na Niepopularne Trucizny
- Antidotum na Popularne Trucizny
- Balsam ze stokrotki
- Eliksir Bujnego Owłosienia
- Eliksir chroniący przed ogniem
- Eliksir Energii
- Eliksir Pieprzowy
- Eliksir Rozdymający
- Eliksir Słodkiego Snu
Bonusy z różdżki:
+2 pkt. do warzenia eliksirów;
+1 pkt. do zaklęć czarnomagicznych;
+3 pkt. do zaklęć ofensywnych;
Dodatkowe punkty do rzutu kością:
+ 1 pkt. za II rok studiów;
Specjalizacje:
- brak -
Cechy wrodzone i nabyte:
- telepotracja
+2 pkt. do warzenia eliksirów;
+1 pkt. do zaklęć czarnomagicznych;
+3 pkt. do zaklęć ofensywnych;
Dodatkowe punkty do rzutu kością:
+ 1 pkt. za II rok studiów;
Specjalizacje:
- brak -
Cechy wrodzone i nabyte:
- telepotracja
Tallulah Rossreeve
:: Dział organizacyjny :: Rzeczy osobiste :: ♦ CV
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|