Pomieszczenia strzeżone
Strona 1 z 1 • Share
Pomieszczenia strzeżone
Przy niektórych miejscach znajdują się oznaczenia rangowe trudności dostępu. Jeśli postać chce wejść do strzeżonego pomieszczenia bez zgody/obecności upoważnionego pracownika uczelni musi rzucić kością, następnie wynik rzutu dodać do wartości przedstawionej w tabeli. Jeśli uzyska wartość większą lub równą 100 nie została zauważona przez żadnego pracownika uczelni.
Wartość początkowa uzależniona jest również od wielkości grupy studentów, która chce wejść w zakazane miejsce.
Uwaga: warto pamiętać, że drzwi mogą być zamknięte i zabezpieczone. Wynik rzutu nie oznacza sukcesu w dostaniu się do środka – tę część postać musi rozegrać fabularnie pod okiem Mistrza Gry.
Jeśli do pomieszczenia chce dostać się więcej niż jedna osoba, jedna z nich rzuca kością. Jeśli rzut się nie powiedzie - pracownicy zajmujący się pomieszczeniem zostają zaalarmowani.
Wartość początkowa uzależniona jest również od wielkości grupy studentów, która chce wejść w zakazane miejsce.
Uwaga: warto pamiętać, że drzwi mogą być zamknięte i zabezpieczone. Wynik rzutu nie oznacza sukcesu w dostaniu się do środka – tę część postać musi rozegrać fabularnie pod okiem Mistrza Gry.
1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | 4 osoby | 5 osób | |
Ranga III | 60 | 40 | 25 | 15 | 10 |
Ranga II | 40 | 25 | 15 | 10 | 5 |
Ranga I | 25 | 15 | 10 | 5 | 0 |
Jeśli do pomieszczenia chce dostać się więcej niż jedna osoba, jedna z nich rzuca kością. Jeśli rzut się nie powiedzie - pracownicy zajmujący się pomieszczeniem zostają zaalarmowani.
Veneficium
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach