Eventy i nagrody
Strona 1 z 1 • Share
Eventy i nagrody
Definicja:
(ang. wydarzenie) zdarzenie zaplanowane i zorganizowane pod kątem ściśle określonego celu. Ten cel determinuje rodzaj wydarzenia, uczestników, miejsce, czas i niezbędne środki. W języku potocznym używane w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką elektroniczną (np. festiwalem) lub z grami MMORPG (oznacza specjalne wydarzenie w grze).wikipedia.org
Rodzaje:
Pod względem ilości uczestników:- jednoosobowe,
- wieloosobowe.
Pod względem celu:
- bitewne - główny cel polega na stoczeniu walki z konketnym przeciwnikiem lub przeciwnikami,
- eksploracyjne - główny cel polega na zbadaniu nowego miejsca lub terenu,
- detektywistyczne - główy cel polega na rozwikłaniu jakiejś sprawy lub rozwiazaniu zagadki,
Kto może je prowadzić?
Tylko Mistrz Gry.Nagrody w eventach:
- Punkty Doświadczenia
- Galeony
- Magiczne Artefakty
- Nagrody materialne
- Przywileje
- Bony
Organizator eventu ma za zadanie wyszczególnić w ogłoszeniu o naborze chętnych listę wszystkich nagród, które można tam zdobyć. Po zakończeniu misji gracz, który najlepiej sobie poradził podczas całego wydarzenia (jest on wybrany przez Mistrza Gry) ma pierwszeństwo w wyborze nagrody. Reszta nagród zostanie losowo porozdawana dla reszty uczestników.
Mechanika:
Podczas eventów w pierwszej kolejności należy dostosować się do decyzji Mistrza Gry. Po nich najważniejsze są wyniki rzutów kością, które używane będą miedzy innymi podczas walk i pojedynków.
Veneficium
Re: Eventy i nagrody
NAGRODY MATERIALNE
- Tonik Wzmacniający Docenta Pomidorova (+20 PŻ) - tonik wynaleziony przez rosyjskiego czarodzieja Vincenta Pomidorova, który błyskawicznie wypełnia energią.
- Wyjec - rodzaj listu w szkarłatnej kopercie z lekko dymiącymi rogami. Jeśli nie otworzy się go wystarczająco szybko, to eksploduje i wywrzaskuje swoją treść głosem nadawcy.
- Specjalny przedmiot - losowe, zwykle żartobliwe coś, które Mistrz Gry sam sobie wymyśla.
- Zatruta świeca - specjalna świeca nasączona trucizną, która podczas odpalenia wydziela toksyczne opary.
- Zestaw do wyhodowania kurzajek - specjalna maść w czerwonej tubce, używana do hodowania kurzajek na ciele.
- Zestaw doktora Filibustera dla początkujących - zimne ognie i magiczne fajerwerki, które można wypuszczać nawet w zamkniętych pomieszczeniach - nie zrobią krzywdy ani ludziom, ani zwierzętom, ani niczego nie podpalą. W zestawie dostępne są:
1. jeden wielki "Fajerwerek-zagadka", który formuje się w ruszające magiczne stworzenie - jedno z "Kamiennej Ósemki",
2. cztery fajerwerki "Pląsające Pasikoniki", które rzuca się na ziemie, a te zaczynają tworzyć kilkumetrową plamę skaczących pod butami iskier (bardzo hałaśliwe),
3. dwa zestawy (po 20 szt.) "Bombard Minimów" - maleńkie woreczki, które ciśnięte o ziemię wydobywają z siebie głośny huk i dość wysoki i gęsty kłąb dymu,
4. jeden zestaw "Magicznego Lasu" - pudełko wypełnione po brzegi kilkudziesięcioma różnymi fajerwerkami, z których jedne wybuchają tuż nad ziemią, inne wystrzeliwują wysoko w niebo, a jeszcze inne pląsają naokoło czarodziejów (pokaz trwa ok 10 minut).
- Złoto Leprokonusów - substancja łudząco podobna do złota, którą wytwarzają irlandzkie karzełki zwane Leprokonusami. Z fałszywego złota można wybijać monety, ozdoby, biżuterie i inne cenne wzrokowo rzeczy, jednak niestety znikają one po kilku godzinach. Aby rozpoznać złoto wystarczy przygryźć zrobiony z niego przedmiot - prawdziwy kruszec jest stosunkowo miękki i odbije się na nim ślad zębów, natomiast fałszywy jest twardy jak skała.
- Galeony
- Zaklęcie z działu "Inne", którego nie da się nauczyć w Bibliotece (Zaklęcie Fideliusa, Harmonia Nectere Passus, Klątwa Molly Wesley, Morsmordre, Namiar, Patentowane Zaklęcia Wywołujące Sny na Jawie)
PRZYWILEJE
- automatyczne pełne powodzenie bez rzutu kością
- bonusowe 10% do kości z wybranej przez gracza dziedziny (jeden rodzaj zaklęć/eliksirów, mecze, lekcje)
- "Fart" - przywilej, który sprawia, że postać w dowolnej sytuacji może zażyczyć sobie by akcja potoczyła się wedle jej woli, a Mistrz Gry zrobi wszystko, by do tego doszło, jeszcze z dodatkowymi dekoracjami, fajerwerkami i tłumem fanów. (nie działa podczas eventów)
- grono pochlebców - przez 24 godziny za postacią łazi grupa fanów dowolnej płci prowadzonych przez Mistrza Gry (komplementują postać, we wszystkim przyznają jej racje, bronią jej, śmieją się z jej żartów, itp.)
- możliwość ponownego rzutu kością (i wyboru który rzut się liczy)
- możliwość wejścia do zakazanych pomieszczeń (nie uwzględniając wejścia do Działu Zamkniętego)
- poproszenie MG o zorganizowanie czegoś (np randki, spotkania z inną postacią lub magicznym stworzeniem, itp. - Mistrz Gry może odmówić organizacji jeśli prawdopodobieństwo danej sytuacji graniczy z cudem)
BONY:
- bilet dla dwóch osób do Magicznego ogrodu botanicznego "Alice Hide&Guess"
- kupon na 30 Galeonów do wydania w dowolnym pubie, klubie czy kawiarni
- kupon na darmowe piwo dla dwóch osób w Pubie pod pasącą się kozą
- kupon na kolacje w wykwintnej restauracji "Sir. Chairless" dla dwóch osób
- seans dla dwojga w kinie braci Lumière (dowolny seans i dowolna data oraz godzina)
- wizyta w Salonie urody "Esmeralda" (dowolny pakiet usług)
Veneficium
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach