Pakiety startowe
Strona 1 z 1 • Share
Pakiety startowe
Pakiet startowy zaklęć to zestaw czarów, których potrafi użyć każda nowo stworzona postać. Jeśli jest to uzasadnione fabularnie można odrzucić niektóre zaklęcia.
Pakiet startowy zaklęć:
Użytkowe:
1. Accio
2. Aquamenti
3. Alohomora
4. Carpe Retractum
5. Colloportus
6. Depulso
7. Finite
8. Locomotor
9. Lumos
10. Nox
11. Pakuj
12. Perriculum
13. Reparo
14. Tergeo
15. Wingardium Leviosa
Niszczące:
16. Bombarda
17. Diffindo
18. Incendio
Transmutacyjne:
Do wybrania trzy z zaklęć 1 stopnia.
Medyczne:
19. Rennervate
Pojedynkowe (ofensywne i defensywne):
20. Drętwota
21. Expeliarmus
22. Relashio
23. Riddiculus
24. Tarantallegra
25. Zaklęcie Tarczy
Dodatkowo: Każdy może posiadać umiejętność teleportacji i należy zaznaczyć to w KP (teleportacja na terenie kampusu dostępna jest jedynie dla profesorów i innych pracowników uczelni).
Każdy student i dorosły niebędący profesorem/doktorem/prowadzącym przedmiot dobiera łącznie 10 dowolnych zaklęć z działów użytkowe, niszczące, uroki, uzdrawiające, ofensywne i defensywne (chyba, że przy zaklęciu zaznaczono, że nie jest dostępne w pakiecie startowym) nie uwzględniając zaklęć na poziomie eksperckim. Zaleca się wybranie chociaż połowy zaklęć związanych ze studiowanym kierunkiem.
Każdy doktorant dobiera sobie łącznie 15 zaklęć z działów użytkowe, niszczące, uroki, uzdrawiające, ofensywne i defensywne (oprócz zaklęć ze stopni transmutacji i niewybaczalnych) nie uwzględniając zaklęć eksperckich oraz otrzymuje z transmutacji cały 1 stopień zaklęć.
Każdy profesor dobiera sobie łącznie 20 zaklęć z dowolnych działów (oprócz zaklęć ze stopni transmutacji i niewybaczalnych) oraz otrzymuje z transmutacji cały 1 stopień zaklęć i do wybrania dwa zaklęcia z 2 stopnia.
Umiejętność wykonywania zaklęć niewybaczalnych przy starcie postaci zawsze wiąże się z konsultacją sprawy z jednym z administratorów forum.
Pakiet startowy eliksirów:
Uniwersalny:
Każda postać rozpoczynająca grę na forum ma prawo do wpisania w kartę postaci:
- trzy eliksiry opisane jako „bardzo łatwe”
- cztery eliksiry opisane jako „łatwe”
- dwa eliksiry opisane jako „średnio zaawansowane”
Dla każdego profesora dodatkowo:
- trzy eliksiry opisane jako „średnio zaawansowane”
- dwa eliksiry opisane jako „zaawansowane”
W pakiecie startowym nie można wybrać żadnej trucizny!
Pakiet startowy dodatkowych punktów do kości K100:
Ilość procentu w zależności od grupy i rangi:
Studenci:
1 rok -> +0 pkt.
2 rok -> +1 pkt.
3 rok -> +2 pkt.
4 rok -> +3 pkt.
5 rok + doktoranci + dorośli niezwiązani z uczelnią + nieumysłowi pracownicy uczelni -> +4 pkt.
Profesorowie -> +5 pkt.
Pakiet startowy Punktów Doświadczenia:
Studenci:
1 rok -> 10 pkt.
2 rok -> 20 pkt.
3 rok -> 30 pkt.
4 rok -> 40 pkt.
5 rok -> 50 pkt.
Dorośli niezwiązani z uczelnią -> 40 pkt.
Nieumysłowi pracownicy uczelni -> 40 pkt.
Doktoranci -> 50 pkt.
Profesorowie -> 60 pkt.
Veneficium
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach