Różdżki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Różdżki Empty Różdżki

Pisanie by Veneficium Pon Paź 31, 2016 8:15 pm

Każda różdżka jest unikalna, a jej charakter opiera się na  cechach drewna i magicznego stworzenia, z których pozyskano materiały do jej zrobienia. Co więcej, każda różdżka, od momentu znalezienia swojego właściciela, rozpoczyna swoistą naukę współgrania z nim i dopasowywania się do jego indywidualnych potrzeb.

Na różdżkę, składają się cztery cechy, na podstawie których można określić jej predyspozycje: jej długość, elastyczność, drewno oraz rdzeń.



Długość:
Wytwórcy różdżek starają się dopasowywać długość swoich dzieł do wysokości i postury czarodzieja, jednak przy doborze należy też pamiętać o wewnętrznym potencjale czarodzieja, a także jego preferencjach.
Różdżki z reguły mają od 9 do 13 cali, jednak najkrótsza, sprzedana przez znanego angielskiego różdżkarza, Olivandera, miała zaledwie 7 cali, a najdłuższa ponad 18.



Elastyczność
Różdżki mogą być sztywne lub giętkie. W zależności od stopnia elastyczności, określa się jak łatwo różdżka przywiązana jest do swojego właściciela. Im różdżka sztywniejsza, tym trudniej przychodzi jej zmiana pana i dostosowanie do nowej osoby. Różdżki sztywne mogą być w ogóle nie kompatybilne z nowymi właścicielami i odmawiać im posłuszeństwa. Z kolei różdżki giętkie nie mają problemu z dostosowaniem się do nowego czarodzieja i będą mu posłuszne.


Ostatnio zmieniony przez Veneficium dnia Czw Lis 24, 2016 1:31 pm, w całości zmieniany 3 razy

Veneficium

Veneficium

Veneficium
Cytat : Jak wszędzie będziesz miał na skróty, to w końcu w ogóle przestaniesz chodzić.

Gif : Różdżki Giphy

Ranga : Pan i Władca

Punkty doświadczenia :

Punkty Życia :

Wiek :

Krew : Najczystsza

Narodowość : Światowa

Pieniądze :

Admin

Powrót do góry Go down

Różdżki Empty Re: Różdżki

Pisanie by Veneficium Pią Lis 25, 2016 10:37 pm

DREWNO Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ UŻYTKOWYCH


Grab - wybiera właściciela utalentowanego, z pasją tak silną, że można nazwać obsesją, która zazwyczaj jest realizowana. Różdżka ta bardzo szybko dostosowuje się do swojego właściciela i jest tak spersonalizowana, że inni, używając jej, nie będą w stanie wyczarować wiele, a będą mieli kłopot z nawet najprostszym zaklęciem. Różdżki te odmówią także działania sprzecznego z wewnętrznym kodeksem honorowym ich właściciela. Są szczególnie dopracowane.
+3 do zaklęć użytkowych

Jawor - różdżka ta jest najbardziej efektywna, kiedy doświadcza nowości, a najmniej efektywna, kiedy zajmuje się jedynie prozaicznymi czynnościami. Różdżka ta najlepiej pasuje do czarodzieja ciekawego, witalnego i żądnego przygód, chętnego do nauki i nowych wrażeń.
+3 do zaklęć użytkowych

Jabłoń – różdżki wykonane z jabłoni nie należą do częstych. Ich właściciele są osobami obdarzonymi szczególnym urokiem osobistym i dążą do wysokich celów i ideałów, ponieważ różdżka ta nie jest najodpowiedniejsza do czarnej magii. Posiadacz tej różdżki często ma duże zdolności do porozumiewania się językiem innych istot.
+3 do zaklęć użytkowych

Modrzew – uważane za wszczepiające właścicielom odwagę, atrakcyjne, potężne oraz zaufanie różdżki te są bardzo pożądane. Dopasowanie odpowiedniego czarodzieja do tej różdżki nie jest jednak proste, tak samo jak jej obsługa. Źle dopasowana nie pozwoli właścicielowi rozwinąć talentu i wykorzystać potencjału.
+3 do zaklęć użytkowych

Ostrokrzew – rodzaj rzadkich różdżek, tradycyjnie uważanych za ochronne. Działa najlepiej w rękach tych czarodziejów, którzy mogą potrzebować pomocy w przezwyciężaniu skłonności do gniewu czy zapalczywości. Często wybierają właścicieli, którzy angażują się w poszukiwania czegoś niebezpiecznego lub duchowego. Są to także różdżki mające dużą skłonność do zmiany właściwości zależnie od rdzenia – najtrudniej zespolić je z piórem feniksa, jednak jeśli się to uda, moc różdżki będzie wielka.
+3 do zaklęć użytkowych

Sekwoja – uważa się, iż jest to różdżka przynosząca szczęście, dlatego popyt na nią jest zawsze duży. W rzeczywistości jednak, zdaniem wytwórców różdżek, to nie sama różdżka przynosi szczęście, a dopasowuje się do czarodziejów, których cechuje umiejętność wyjścia z tarapatów, dokonywania właściwych wyborów czy też dostrzegania dobrych stron w tych nawet niezbyt dobrych zdarzeniach. Połączenie tej różdżki z dopasowanym do niej czarodziejem daje mu duże możliwości ekscytujących osiągnięć.
+3 do zaklęć użytkowych


DREWNO Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ TRANSMUTACYJNYCH


Dąb - drzewo cechuje się magicznymi cechami pomagającymi osiągać wyższe płaszczyzny zrozumienia i świadomości. Pomaga w ukształtowaniu świadomości w formy odpowiednie do prac magicznych.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Heban - różdżki z tego drewna najlepiej pasują do ludzi którzy mają odwagę być sobą, nie zmieniają się pod wpływem otoczenia.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Hikora (Orzech biały) - magiczne cechy hikory to wytrwałość. Pasuje do tych, którzy wytrwali w swych przekonaniach i wierze, swymi wyczynami ukazując, iż dobrze z nich korzystają.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Jodła – różdżka wykonana z jodły jest bardzo silna w rękach swojego prawowitego właściciela, ale traci moc niemal całkowicie przekazana innemu czarodziejowi. Najbardziej odpowiednie dla czarodziejów skupionych i o silnej woli. Różdżki te są znakomite do transmutacji.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Jałowiec - różdżki te nie należą do popularnych. Mają ogromną moc magiczną, lecz tylko w rękach odpowiedniego czarodzieja, w innym przypadku są prawie bezużyteczne. Ich właściciele są niezwykle kreatywni, a podstawą ich mocy jest wyobraźnia, dlatego są w stanie dokonać rzeczy zdumiewających i wielkich. Idealna do transmutacji i zaklęć niewerbalnych. Ich wadą jest brak odporności na wilgoć i wodę.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Sosna – różdżka wykonana z tego drewna wybiera czarodzieja, który jest niezależnym indywidualistą, który może być postrzegany jako samotnik, ale intrygujący i tajemniczy. Różdżki te są najczęściej wykorzystywane twórczo i są dostosowane do nowych metod i czarów. Właściciel tej różdżki będzie najprawdopodobniej wieść długie życie, ponieważ nie zdarza się, aby posiadacze sosnowych różdżek umierali młodo. Idealnie nadaje się do magii niewerbalnej.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Świerk – różdżka ze świerku wymaga twardej ręki, ponieważ miewa własne pomysły. Najlepiej pasuje do czarodziejów śmiałych i z poczuciem humoru. Odpowiednio dobrana różdżka jest lojalnym pomocnikiem i zdolna jest do ekstrawaganckich czarów.
+3 do zaklęć transmutacyjnych


DREWNO Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ MEDYCZNYCH


Głóg - różdżki z głogu są złożone i intrygujące w naturze, podobnie jak pasujący do nich właściciele. Różdżki te są bardzo przydatne do magii leczniczej, ale także do rzucania klątw. Głóg nie jest łatwy do opanowania, ma także pewną wadę: nieumiejętne rzucenie zaklęcia odbija je rykoszetem we właściciela.
+3 do zaklęć medycznych

Karagana - bardzo wonne i aromatyczne drewno. Różdżki które są z niego zrobione, są idealnymi asystentami dla uzdrowicieli oraz jasnowidzów. Cenią sobie niezależność właściciela oraz jego opanowanie i spokój. Nie lubią za to ekstremalnych wrażeń oraz zbyt częstych zmian.
+3 do zaklęć medycznych

Leszczyna - istnieje pogląd, że jest to wrażliwa różdżka, która odzwierciedla stan emocjonalny właściciela. Najlepiej nadaje się dla czarodziejów, którzy rozumieją i mogą zarządzać własnymi uczuciami. Posiadacze tej różdżki powinni być bardzo ostrożni w kontaktach z nią, jeśli stracili cierpliwość bądź czują się rozczarowani, ponieważ wchłonie ona tę energię i może wyładować ją później, w nieodpowiedni i niepożądany sposób. Różdżka ta jest jednak bardzo zręczna i oddana właścicielowi do tego stopnia, że po jego śmierci najczęściej nie nadaje się do użycia przez innych. Różdżki te mają także zdolność do rozpoznawania źródeł wody, także tych podziemnych.
+3 do zaklęć medycznych

Lipa – drewno lipowe wybiera czarodziejów, którzy okazują się świetnymi przyjaciółmi. Nieustępliwi, chcący nieść pomoc innym i wspierać ich, kiedy tylko tego potrzebują.
+3 do zaklęć medycznych

Orzech włoski – magicznymi cechami orzecha włoskiego była płodność, urodzaj oraz pomoc w odkrywaniu ukrytej mądrości.
+3 do zaklęć medycznych

Wawrzyn – powszechnie uważa się, że różdżką tą nie można wykonać niechlubnego aktu, jednak zdarzało się, i to najczęściej w poszukiwaniu chwały, że wykazywały potężną i niekiedy śmiertelną moc. Uważa się także, iż różdżki te są kapryśne, jednak nie jest to do końca sprawiedliwy osąd. Różdżka ta nie toleruje lenistwa u swojego właściciela.
+3 do zaklęć medycznych

Winorośl – różdżki te nie należą do popularnych. Posiadacze ich to ludzie, którzy poszukują większego celu. Różdżki te są bardziej wrażliwe pod względem dopasowania do odpowiedniego czarodzieja od innych. Zdarza się, że ukazują niezwykłe efekty już przy wejściu odpowiedniego czarodzieja do pomieszczenia, w którym znajduje się różdżka.
+3 do zaklęć medycznych

Wierzba – różdżka z tego drewna jest znana z uzdrawiającej mocy i zdolności do magii niewerbalnej. Najlepiej pasuje do czarodzieja o dużym potencjale.
+3 do zaklęć medycznych


DREWNO Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ DEFENSYWNYCH


Bambus - drewno potrafiące znosić niesamowicie niskie temperatury, które jest niezwykle lekkie i giętkie. Bambusową różdżką najprawdopodobniej będzie mógł posługiwać się każdy, nie ma dla niej znaczenia komu służy i jak często zmienia właściciela tak długo, jak ten będzie dla niej troskliwy. Różdżka wprost idealna dla młodych czarodziejów dopiero zaczynających przygodę z zaklęciami. Artefakt wdzięcznie broni swojego troskliwego właściciela, więc nadaje się świetnie do obrony podczas pojedynków.
+3 do zaklęć defensywnych

Czarny Orzech – nie należy do łatwych do opanowania. Dramatycznie traci moc, jeśli jej właściciel dopuści się jakiejkolwiek formy samooszukiwania. Jeśli czarownica bądź czarodziej nie chce lub nie jest w stanie być uczciwy wobec siebie i innych, różdżka nie działa prawidłowo. Dopasowana do uczciwego i świadomego właściciela staje się jednak najbardziej lojalną i imponującą różdżką.
+3 do zaklęć defensywnynch

Dziki Bez - główną magiczną cechą dzikiego bzu była ochrona przed czarami. Niezbyt często używane jako surowiec do wytwarzania magicznych różdżek.
+3 do zaklęć defensywnynch

Grusza - różdżki te pasują najlepiej do serdecznych, mądrych i hojnych czarodziejów. Jej posiadacze zazwyczaj są popularni i szanowani. Mają wspaniałą moc magiczną i są niezwykle odporne.
+3 do zaklęć defensywnynch

Jarzębina – różdżka szczególnie przydatna do obrony. Zaklęcia obronne, które wyczaruje, są szczególnie silne i trudne do złamania. Różdżka ta najlepiej pasuje do czarodzieja o czystym sercu, który nie para się czarną magią.
+3 do zaklęć defensywnynch

Olcha – różdżka z drewnem olchy nadaje się idealnie do magii niewerbalnej, która jest trudną dziedziną magii i dlatego przyjęło się, iż różdżkę tę posiadają czarodzieje obdarzeni dużą mocą magiczną. Różdżka z olchy jest lojalna swemu właścicielowi i pomocna.
+3 do zaklęć defensywnynch

Topola – różdżka o mocy jednolitej, charakteryzująca się siłą i spójnością. Pracuje najlepiej w rękach czarodzieja mającego wyraźną misję moralną.
+3 do zaklęć defensywnynch

Wiśnia – różdżki z tego drzewa tworzy się rzadko i są one nacechowane dziwną mocą. Najbardziej popularne są w japońskiej szkole Mahoutokoro, gdzie studenci posiadający te różdżki mają specjalny prestiż. Posiadacz tejże różdżki, niezależnie od rdzenia, powinien wykazać się wyjątkowym opanowaniem oraz siłą umysłu
+3 do zaklęć defensywnynch


DREWNO Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ OFENSYWNYCH


Akacja - ciężko znaleźć odpowiedniego czarodzieja, któremu różdżka z akacji nie odmówi posłuszeństwa. Kiedy jednak różdżka trafi do odpowiedniej osoby, dzięki właściwościom pozwoli jej odpowiednio wykorzystywać magiczne zdolności.
+3 do zaklęć ofensywnych

Cedr – właściciele różdżki wykonanej z cedru odznaczają się lojalnością i niezwykłą siłą charakteru. Dobrze dobrana wyposaża właściciela w odpowiednią broń w trakcie pojedynków czarodziejów. Różdżka ta pomaga także w wydobyciu potencjału z jej właściciela.
+3 do zaklęć ofensywnych

Cyprys – właściciel różdżki wykonanej z cyprysu to czarodziej odważny, śmiały i ofiarny, taki, który nie zawahałby się oddać życie w razie potrzeby.
+3 do zaklęć ofensywnych

Czarny bez - jedyna znana różdżka wykonana z czarnego bzu była legendarnym Insygnium. Można więc wnioskować, że drewno, z jakiego została wykonana, posiadało imponującą moc.
+3 do zaklęć ofensywnych

Dracena smocza - różdżki te zazwyczaj wybierają osoby dość impulsywne, odznaczające się brawurą, ale także wytrwałością w dążeniu do celu. Różdżki te nie są zbyt popularne pomimo, że odznaczając się znaczącą mocą magiczną - jest ona jednak dość ciężka do opanowania, gdyż drewno to jest kapryśne.
+3 do zaklęć ofensywnych

Drzewo różane - różdżki te bardzo często wybierają kobiety, jednak nie jest to regułą. Ich właściciele najczęściej posiadają niezwykły urok osobisty, a także są lojalni wobec samych siebie.
+3 do zaklęć ofensywnych

Osika – jakość drewna osiki jest ceniona przez wszystkich wytwórców różdżek ze względu na jej podobieństwo do kości słoniowej oraz wybitny potencjał magiczny. Posiadacze tychże różdżek są osobami zdecydowanymi i są znakomici w pojedynkach. W osiemnastowiecznym Klubie Pojedynków klubowicze posiadali tylko różdżki wykonane z osiki.
+3 do zaklęć ofensywnych


DREWNO Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ CZARNOMAGICZNYCH


Cis – różdżki te należą do rzadszych. Mają szczególnie mroczną i przerażającą reputację, jeśli chodzi o pojedynki i wszystkie rodzaje przekleństw. Nieprawdą jest jednak, że czarodzieje posługujący się tą różdżką przyciągają czarną magię. Ich posiadacze w historii odznaczali się wielkością zarówno czynów złych, jak i bohaterskich. Jeśli różdżka z cisu zostanie pochowana razem z czarodziejem, kiełkuje i pilnuje w ten sposób grobu swego właściciela.
+3 do zaklęć czarnomagicznych

Tarnina– nietypowe drewno na różdżki. Jej właściciel odznacza się wojowniczym charakterem, co nie znaczy jednak, że praktykuje czarną magię (choć różdżka ta nadaje się do tej dziedziny magii doskonale). Różdżka z tarniny będzie lojalna i pomocna swemu właścicielowi, a ich powiązanie umocnią wspólne przeżycia. Różdżka ta jest popularna zarówno wśród praktykujących czarną magię, jak i wśród tych, którzy z nią walczą zawodowo (Aurorów).
+3 do zaklęć czarnomagicznych


DREWNO Z BONUSEM DO ELIKSIRÓW


Angielski Dąb - charakteryzuje się potężną intuicją, a czarodzieje w nią wyposażeni dobrze czują się w świecie fauny i flory magicznej.
+3 do warzenia eliksirów

Buk – bukowe różdżki trudno dopasować do odpowiedniego czarodzieja - dobrana niewłaściwie nie ma wystarczającej mocy magicznej, zaś odpowiednio dobrana okazuje się być bardzo subtelna. Często badana przez wytwórców różdżek.
+3 do warzenia eliksirów

Forsycja - różdżki produkowane tylko na zamówienie, bardzo cienkie, sztywne i eleganckie. Najlepiej współgrają z czarodziejami bardzo pewnymi siebie i chcącymi ciągle przesuwać granice swoich możliwości, oraz najczęściej bogatymi i wywodzącymi się ze wpływowych rodów. Idealne do eliksirów.
+3 do warzenia eliksirów

Jesion– różdżka z tego drewna określana jest mianem upartej. Jej właściciel musi posiadać odwagę, upór, jednocześnie nigdy nie będąc aroganckim półgłówkiem. Istnieje przesąd, że różdżki te nie powinny być przekazywane do innych rąk, ponieważ tracą swą moc.
+3 do warzenia eliksirów

Kasztan – bardzo ciekawe, wielopłaszczyznowe drewno, którego właściwości różnicuje rdzeń oraz jej właściciel. Najbardziej pasuje do tych czarownic i czarodziejów, którzy radzą sobie z magicznymi zwierzętami i zielarstwem oraz są naturalnymi lotnikami.
+3 do warzenia eliksirów

Klon - posiadacz tej różdżki nie jest domatorem, ale najczęściej turystą i badaczem przyrody. Lubią nowe wyzwania, przygody, zmiany otoczenia. Są ambitni. Dobrze dobrana różdżka będzie równie ambitna, a także coraz bardziej lojalna i oddana. Niedopasowana zaś będzie działać słabo, ciężko i nijako.
+3 do warzenia eliksirów


DREWNO Z BONUSAMI MIESZANYMI


Baobab - różdżki z tego drewna są długowieczne i bardzo sztywne. Mogą być przekazywane z pokolenia na pokolenie, ale tylko pierworodnemu dziecku! W rękach odpowiedzialnego i wymagającego czarodzieja są potężnym narzędziem przy rzucaniu zaklęć pojedynkowych oraz czarnomagicznych. Różdżka służy najmocniej jeśli została przekazana przez członka rodziny, jeśli jest świeżo zrobiona albo odkupiona, to może się mocno buntować wobec nowego właściciela.
+2 do zaklęć ofensywnych, +1 do zaklęć czarnomagicznych

Brzoza - różdżka zrobiona z tego drewna nie jest przywiązana do swojego właściciela, może go w każdej chwili zmienić. Najbardziej pasujący z rdzeni to włos z ogona testrala. Ich posiadaczami są głównie najbogatsi. Same różdżki najczęściej mają wykwintne zdobienia i są bardzo dobre do magicznych pojedynków.
+2 do zaklęć ofensywnych, +1 do zaklęć defensywnych

Berberys - różdżki z berberysu są dosyć kapryśne i dlatego potrzebują stanowczych właścicieli. Na początku ich użytkowania mogą odmawiać wykonywania niektórych poleceń, ale jeśli czarodziej wykaże się wystarczająco silną wolą, stanie się ona idealną różdżką do rzucania zaklęć i uroków. Jest także bardzo lojalna i nigdy nie będzie służyć nikomu poza swoim pierwszym właścicielem.
+2 do zaklęć defensywnych, +1 do zaklęć uzdrawiających

Czerwony Dąb – doskonała różdżka do pojedynków czarodziejskich. Jej posiadacz to czarodziej bystry, dobry i zdolny, często także jest autorem zaklęć. Różdżki z czerwonego dębu są również bardzo atrakcyjne pod względem wizualnym.
+1 do zaklęć użytkowych, +1 do warzenia eliksirów, +1 do zaklęć transmutacyjnych

Dereń - różdżki wykonane z tego drewna mają ekscentryczną i figlarną naturę. Najlepiej pasują do czarodziejów, którzy są w stanie zapewnić im spory zakres emocji i rozrywki. W połączeniu z odpowiednim czarodziejem jest sprytna, pomysłowa i zdolna do wykonywania niemal wszystkich zaklęć. Najczęściej jednak odmawiają wykonywania zaklęć niewerbalnych i są dość hałaśliwe.
+2 do zaklęć transmutacyjnych, +1 do zaklęć użytkowych

Eukaliptus - drewno wybitnie odporne na wodę, gnicie i niskie temperatury. Różdżka z niego zrobiona jest idealna do zaklęć leczących i uzdrawiających, oraz potrafi zagęszczać eliksiry, przy których tworzeniu jest używana. Artefakt zrobiony z tak egzotycznego drewna jest bardzo wymagający dla swojego właściciela, oczekuje od niego oryginalności oraz zapału do nauki nowych rzeczy, a przy tym opanowania i umiejętności zachowania zimnej krwi w stresujących sytuacjach. 
+2 do zaklęć uzdrawiających, +1 do warzenia eliksirów

Kokos - drewno wytrzymałe na uszkodzenia oraz bardzo giętkie, ciężko je jednak uformować, więc różdżki z niego zrobione są dość rzadkie. Są to narzędzia dla perfekcjonistów oraz nierzadko osób bezwzględnych i pełnych ambicji. Są to różdżki dla czarodziejów, którym marzą się wielkie osiągnięcia.
+1 do zaklęć ofensywnych, +1 do zaklęć defensywnych, +1 do zaklęć czarnomagicznych

Palisander - ulubione drewno artystów i osób o szczególnie rozwiniętym zmyśle estetycznym. Są bardzo piękne i z biegiem lat przystosowują się do kształtu dłoni właściciela.
+2 do zaklęć użytkowych, +1 do warzenia eliksirów

Wiąz – różdżka wykonana z wiązu jest najbardziej odpowiednia dla czarodziejów czystej krwi lub takich, którzy wyznają tę filozofię. Różdżki te popełniają najmniej błędów czy też wypadków oraz jest zdolna do najbardziej wyrafinowanych zaklęć i uroków.
+2 do warzenia eliksirów, +1 do zaklęć czarnomagicznych


Ostatnio zmieniony przez Veneficium dnia Pią Gru 02, 2016 2:34 am, w całości zmieniany 1 raz

Veneficium

Veneficium

Veneficium
Cytat : Jak wszędzie będziesz miał na skróty, to w końcu w ogóle przestaniesz chodzić.

Gif : Różdżki Giphy

Ranga : Pan i Władca

Punkty doświadczenia :

Punkty Życia :

Wiek :

Krew : Najczystsza

Narodowość : Światowa

Pieniądze :

Admin

Powrót do góry Go down

Różdżki Empty Re: Różdżki

Pisanie by Veneficium Pią Lis 25, 2016 10:57 pm

RDZEŃ Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ UŻYTKOWYCH


Grzebień kuroliszka - rdzeń dość specyficzny jeśli chodzi o magię, nie wyróżnia się niczym szczególnym poza skłonnościami do zwykłej magii znajdującej zastosowanie w magii domowej. Grzebień kuroliszka, nie jest najtrafniejszym wyborem dla ludzi, którzy nie chcą wieść spokojnego, dobrego i długiego życia. Natomiast ceni sobie osoby rozważne, pragnące stabilizacji, ciepła rodzinnego ogniska. Podobno wzmaga płodność i zdrowie przyszłych dzieci, więc grzebienie kuroliszka często dostają w prezencie ciężarne kobiety.
+3 do zaklęć użytkowych

Kieł widłowęża - różdżki o tym rdzeniu są idealne do zaklęć i uroków. Zdarza się także, że sprawdzają się z odpowiednim drewnem przy transmutacji. Różdżki jednak, które posiadają kieł widłowężą są niestałe i łatwo je odebrać swojemu dotychczasowemu właścicielowi. Z trudem przywiązują się do nowego, acz nie skreślają nikogo. Bywają nieposłuszne.
+3 do zaklęć użytkowych

Krew ghula - rzadko spotykany rdzeń nie ze względu na unikatowość składnika, lecz małą popularność. Nadaje się do różnych zaklęć. Jest jednak obdarzona małą magiczną mocą. Dla osób spokojnych, zdystansowanych. Ghule z natury nie są aż tak potężnymi istotami magicznymi, więc potencjał plasuje się na średni, natomiast jest to rdzeń poddańczy, łatwy w obsłudze, pomaga początkującym adeptom magii.
+3 do zaklęć użytkowych

Oko utopca - rzadko spotykany ze względu na swą niewielką przydatność rdzeń najlepiej współpracuje z czarodziejami spokijnymi/zaklęciami wodnymi. Bywa, że buntuje się w rękach czarodzieja żywiołowego/podczas rzucajia zaklęć związanych z ogniem - nie wskazany jest więc dla ekstrawertyków/piromanów
+3 do zaklęć użytkowych

Pióro lelka wróżebnika - osoby posiadające właśnie ów rdzeń w swoich różdżkach z pewnością będą dobre z wróżbiarstwa, a przynajmniej ich intuicja jest bardziej wyostrzona niż u innych. Jego rozdzierającego serce krzyku nikt nie potrafi znieść. Dlatego też wszelkie zaklęcia ogłuszające, paraliżujące i ogłupiające osoby z różdżką, w której owe pióro jest rdzeniem uczą się bardzo szybko.
+3 do zaklęć użytkowych

Skrzydło chochlika kornwalijskiego - rdzeń ze skrzydła tego złośliwego stworzonka sprawia, że i różdżki te bywają bardzo złośliwe. Posiadacze ich są niepokonani w płataniu figli. Niezbyt rzadki rdzeń, jednak bardzo rzadko ktoś potrafi się taką różdżką dobrze posłużyć. Mniej utalentowani czarodzieje często padają przez to ofiarą własnych zaklęć.
+3 do zaklęć użytkowych

Włos kudłonia
- kudłonie to bardzo nieśmiali opiekunowie koni. Właściciele różdżek z takim rdzeniem często są skryci i zamknięci w sobie. Rdzeń nadaje różdżce specjalne właściwości pomagające w pracy ze zwierzętami. Dobra do zaklęć, nieco słabsza przy skomplikowanej transmutacji.
+3 do zaklęć użytkowych

Włos z ogona testrala - rzadko można spotkać ten rdzeń. Ponadto przez to, że uważa się, że zobaczenie testrala przynosi nieszczęście, czarodzieje obawiają się posiadać różdżkę z włosem z ogona tego zwierzęcia. Różdżki jednak z tym rdzeniem są znakomite dla podróżników i czarodziejów żądnych przygód.
+3 do zaklęć użytkowych


RDZEŃ Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ TRANSMUTACYJNYCH


Kieł wampira - jeden z lepszych rdzeni do zaklęć transmutacyjnych, świetny do zielarstwa. Wybiera czarodziei o dużych ambicjach i na ogół czystą krew - osoby o krwi mieszanej mają znikomą szansę na opanowanie go.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Łuska kappy - demony kappa zamieszkujące japońskie jeziora są wyjątkowo złośliwe i z przyjemnością topią kąpiących się ludzi. Różdżki z tym rdzeniem są bardzo pomocne dla wszystkich zielarzy i florystów. Bywają niezwykle przydatne przy zaklęciach transmutacyjnych. Najczęściej właściciele tych różdżek są tajemniczy i milczący.
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Pióro dirikraka - nieczęsto spotykany rdzeń (aczkolwiek nie jest on rzadki). Czarodziej, który posiada w różdżce ów pióro o wiele lepiej radzi sobie z teleportacją, dzięki samej zdolności tych nielotów.
+3 do zaklęć transmutacyjnych


RDZEŃ Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ UZDRAWIAJĄCYCH


Pióro memortka - osoba posiadająca różdżkę z piórem tego ptaszka z pewnością nie ma najmniejszych problemów z pamięcią, co jest bardzo przydatne. Są to pamiętliwe różdżki, które bardzo niechętnie zmieniają właściciela. Nie ufają obcym, dzięki czemu jeśli czarodziejowi zostanie skradziona różdżka, można mieć gwarancje, że nie przeciwstawi się swojemu właścicielowi, a w rękach złodzieja będzie działać wręcz fatalnie. Wszelakie zaklęcia związane z pamięcią, czy zawierające długie formułki osób z tym rdzeniem są najsilniejsze.
+3 do zaklęć uzdrawiających

Sierść kelpie - rdzeń odznaczający się dość szerokim spektrum zastosowań, najchętniej jednak współpracuje z medycznymi zaklęciami. Osoba o introwertycznej naturze, owładnięta żywiołem nauki i sztuki poznawczej idealnie będzie pasować do owego rdzenia. Czarodziej musi posiadać duży temperament, aby okiełznać różdżkę.
+3 do zaklęć uzdrawiających

Włos jednorożca - różdżka o tym rdzeniu daje najbardziej spójną magię i najmniej podlega wahaniom i blokadom. Jest najwierniejszą ze wszystkich różdżek i najmniej odpowiednią do czarnej magii. Jest bardzo związana ze swoim prawowitym właścicielem niezależnie od jego potęgi magicznej. Wadą tego rdzenia jest dość niska wytrzymałość, co może być jednak zrekompensowane przez drewno oraz że włos może "umrzeć" i konieczna będzie jego wymiana.
+3 do zaklęć uzdrawiających

Włos z głowy wili - różdżki posiadające ten rdzeń są smukłe i przyciągają uwagę swym subtelnym pięknem. Jednakże, niech czarodzieje nie dadzą się zwieść! Bowiem posiada ona i drugą stronę, tak jak te piękne istoty, z której uzyskało się włos. Potrafią być kapryśne i gwałtownie reagować na niektóre poczynania właściciela.
+3 do zaklęć uzdrawiających


RDZEŃ Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ DEFENSYWNYCH



Koral - niebywale rzadki rodzaj rdzenia, który cieszy się opinią najbardziej zrównoważonego. Niezwykle skomplikowany, dobrze współgra ze wszelkimi objawami magii wodnej. Różdżki tego typu są wrażliwe, lecz trwałe, świetnie nadają się do ochrony ze względu na solidny poziom magii, który w sobie zawierają. Dobrze współgrają z czarodziejami, którzy cenią samych siebie i odznaczają się dużą pewnością siebie. Różdżki te wytwarzają bardzo stabilną i elegancką magię.
+3 do zaklęć defensywnych

Łuska wywerny - łuska idealnie nadaje się do zaklęć obronnych przed czarną magią, chyba w dużej mierze wzięło się to stąd, że istoty te posiadają niezwykle twarde, pancerne łuski, z wyżłobionymi grzbietami. Uwielbia ludzi szalonych, odważnych, rządnych przygód oraz z predyspozycjami do latania na miotle, ale nie stroni też od osób o bardzo przeciętnym charakterze i stylu życia.
+3 do zaklęć defensywnych

Łza cerbera - trójgłowy pies kiedy uroni łzę po śmierci właściciela ma ogromną magiczną moc ze względu na rzadkość tego okazu. Wybiera osoby odważne, lojalne i ambitne.
+3 do zaklęć defensywnych

Róg dwurożca - jeśli myślałeś że jednorożec to rzadkie zwierzę to wiedz, że dwurożec tym bardziej. Wybiera osoby o czystym sercu i pogodnym uosobieniu, pragnących posiadać przyjaciół w każdym człowieku. Hojnych, szczodrych, którzy tworzą relacje aż do końca życia. Dobra do zaklęć obronnych przed czarną magią. Róg dwurożca jest też rzadkim komponentem niektórych eliksirów. Mity i legendy twierdzą, że rdzeń traci swoje właściwości magiczne wraz z utratą dziewictwa przez użytkownika.
+3 do zaklęć defensywnych


RDZEŃ Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ OFENSYWNYCH


Kolec jadowy mantikory - bardzo kapryśny rdzeń i trudny do opanowania, sporo czasu musi minąć, zanim odda swoją moc czarodziejowi. Kiedy to się stanie nie ma sobie równych w pojedynkach.
+3 do zaklęć ofensywnych

Krew Reema - Unikatowy i jeden z najrzadziej spotykanych rdzeni. Różdżki o tym rdzeniu bardzo trudno dopasowują się do odpowiedniego czarodzieja. Ponadto ich właściciel musi dobrze panować nad zaklęciami i ufać sobie, gdyż różdżki te często wykazują własną inicjatywę i działają z własnej woli, co zależnie od sytuacji może być ich wadą lub zaletą. Substancja bardzo trudna w zdobycia, dlatego rzadko można ją znaleźć na wolnym rynku. Dzięki swoim właściwościom dają czarodziejowi ogromną moc wpływając na siłę i moc rzucanych zaklęć i uroków.
+3 do zaklęć ofensywnych

Łuska chimery - nie łatwo urwać wspaniałym chimerom łuskę z ogona, więc rdzeń ten nie jest jednym z najpopularniejszych. Ziejący ogniem potwór jest niebezpieczny i przewrotny; różdżki z takim rdzeniem są kapryśne, jednak okiełznane pozwalają swoim właścicielom robić wielkie i często straszne rzeczy.
+3 do zaklęć ofensywnych

Pióro feniksa - jest to najrzadszy rodzaj rdzenia.  Wykazują one najwięcej inicjatywy, czasem działają z własnej woli. Te różdżki są najtrudniejsze do oswojenia i personalizacji. Nie jest łatwo dopasować je do odpowiedniego czarodzieja, ale są bardzo lojalne wobec swoich właścicieli, ale na tą lojalność czarodziej musi sobie zapracować.
+3 do zaklęć ofensywnych

Szpon hipogryfa - różdżka o tym rdzeniu jest wierna swojemu właścicielowi. Zdarza się jednak, że płata figle. Podobnie jak zwierzęta, do których należały szpony bywa zdystansowana i nie do końca można przewidzieć co się wydarzy. Czarodziej naprawdę musi chcieć rzucić urok, zaklęcie czy klątwę by to miało swoją prawdziwą siłę, w przeciwnym razie wszystko zakończy się fiaskiem.
+3 do zaklęć ofensywnych


RDZEŃ Z BONUSEM DO ZAKLĘĆ CZARNOMAGICZNYCH


Jad bazyliszka -  unikatowy rdzeń, bardzo rzadki, istnieje kilka tylko różdżek z jadem bazyliszka. Wybiera niepewnych siebie czarodziei i powoli zaczyna otumaniać ich umysł i ciało przez co stają się bardzo podatni na manipulacje i często schodzą na złą ścieżkę. Unikatową zdolnością tego rdzenia jest to, że w pewien sposób podnosi odporność czarodzieja na eliksiry a w szczególności na trucizny.
+3 do zaklęć czarnomagicznych

Kieł alpy - rdzeń tego typu dobrze nadaje się do zaklęć z dziedziny czarnej magii, jest wierna i posłuszna opanowanemu i pewnemu siebie czarodziejowi - osoby o słabej psychice nie są w stanie go opanować, buntuje się, kiedy tylko wyczuje w czarodzieju niepewność i zawahanie, w takich chwilach potrafi nawet strzelić zgubnym zaklęciem w swojego właściciela. Bardzo zdradziecki rdzeń, nie waha się wybrać i dostosować do nowego właściciela.
+3 do zaklęć czarnomagicznych

Róg biesa - ma silne właściwości hipnotyczne, w związku z czym idealnie współgra z magią iluzoryczną, potrafi tworzyć silne, trwałe złudzenia oddziaływające na większość zmysłów. Jest przeznaczony do osób, które chcą zachować prywatność i swoją tajemniczą, czasami dwoistą naturę. Wspomaga indywidualistów, którzy szukają swojej drogi i sposobu na życie. Niektórzy twierdzą, że różdżka potrafi łączyć się telepatycznie z czarodziejem, zaś niektórzy że to tylko majaczenie spowodowane jej silnymi właściwościami iluzorycznymi. Doskonała do czarnej magii i magii iluzorycznej.
+3 do zaklęć czarnomagicznych

Włos szyszmory - zielonkawy rdzeń o tajemniczych właściwościach czarnomagicznych. Szyszmory zwiastują swoich przeraźliwym krzykiem śmierć, a różdżki z tym rdzeniem z łatwością ją zadają. Wspaniale sprawdza się przy rzucaniu klątw i zaklęć uśmiercających.
+3 do zaklęć czarnomagicznych

Włókno z pachwiny nietoperza - jeden z rzadszych rdzeni, które idealnie współgrają głównie z jaworem. Różdżka, która jest połączeniem powyższych jest przeznaczona dla czarodzieja nieco rozchwianego emocjonalnie, acz idealnie sprawuje się także w Czarnej Magii, która jest domeną wielu ambitnych jak i zarówno charakternych czarodziejów.
+3 do zaklęć czarnomagicznych


RDZEŃ Z BONUSEM DO ELIKSIRÓW


Łuska syreny - wybiera tylko mężczyzn, rzadko kobiety. W przypadku wyboru mężczyzny jego powodzenie przy warzeniu eliksirów miłosnych wzrośnie, a w przypadku kobiet, no cóż: Nie będzie posłuszna. Mężczyzna dodatkowo zyskuje swego rodzaju magiczną aurę, która sprawia, że jest bardziej pociągający. Mężczyźni wolniej się starzeją, zachowują swój młodzieńczy wigor, nawet po pięćdziesiątce.
+3 do eliksirów

Łuska trytona - działanie dość analogiczne do tego co łuska syreny, z tym że powodzenie przynosi kobiecie. Bardzo źle współgra z kobietami o genetyce wili, gdyż są naturalnymi konkurentkami. Odbiera jej wtedy jej magnetyczny urok, postarza i odbiera energię życiową.
+3 do eliksirów

Sierść warga - tajemniczy i dość rzadki rdzeń polecany do osób, które swoją przyszłość wiążą z eliksirami. Czarodziej musi posiadać duży temperament, aby okiełznać ten rdzeń. Sierść warga posiada silniejsze umiejętności w czasie nowiów w przeciwieństwie do sierści wilkołaka.
+3 do eliksirów

Włos południcy - odznacza się dużymi pokładami energii magicznej, znakomita do zaklęć oraz dobrze współpracuje z osobami spokojnymi, blisko związanymi z naturą.
+3 do eliksirów

Włos z grzywy/ogona centaura - w zależności od miejsca skąd włos pochodzi ma nieco inne zastosowanie. Włos z grzywy wybiera ludzi rozsądnych, twórczych, mających pełną energię życia i nadaje się do zaklęć leczniczych i eliksirów. Z ogona wybiera ludzi rozbrykanych, niepokornych, nigdy się nie poddających, różdżka wykonana z tego komponentu jest idealna do zielarstwa i w obchodzeniu się ze zwierzętami magicznymi. Ciekawostką jest to, że na ogół wybiera bliźnięta za swoich panów.
+3 do eliksirów


RDZEŃ Z BONUSAMI MIESZANYMI


Pióro gryfa - dla osób z wdziękiem, honorem i majestatem, cieszą powszechnym poważaniem. Idealna do zaklęć transmutacyjnych oraz w zielarstwie. Wybiera zazwyczaj osoby, które cechują się dużą tężyzną fizyczną, są wysocy i muskularni. Prócz zastosowań w zielarstwie świetnie sprawdza się w pojedynkach, jeśli tylko drewno jest odpowiednio dobrane.
+2 do zaklęć transmutacyjnych, +1 do eliksirów

Pióro pegaza - rdzeń popularny we francuskich szkołach, wybiera na ogół kobiety o czystym sercu, woli życia i determinacji. Uznawany za witalny symbol, a także symbol walki o coś więcej niż tylko własne dobro. Dobra do zaklęć i eliksirów.
+2 do zaklęć defensywnych, +1 do eliksirów

Sierść wilkołaka - jest dość zmienny cyklicznie im bliżej pełni tym większa jego moc. Dobry do zaklęć obrony przed czarną magią jak i do jej praktykowania. Wybiera ludzi, którzy nie stają po żadnej ze stron, są neutralni, w nic się praktycznie nie angażują. Ich jedynym celem jest żyć dla siebie i swoich spraw niż dla innych. Kiedy różdżka z sierścią wilkołaka spotka się z różdżką z rdzeniem warga, następuje duże spięcie magiczne a w wyniku tego dość duży wybuch mocy, którą trudno okiełznać.
+1 do zaklęć defensywnych, +1 do zaklęć ofensywnych, +1 do zaklęć czarnomagicznych

Skóra strzygi -  jest to dość rzadki rdzeń, który nie przejawia żadnych preferencji wobec czarodzieja. Jest dobra do zaklęć z dziedziny transmutacji i czarnej magii. Wierzy się, że rdzeń pomaga opanować czarodziejom animagię, sztukę zmiany w zwierzę i metamorfagię, czyli zmianę wyglądu czarodzieja. Jedynym wymaganiem owej różdżki jest to, że ma większą skłonność do kobiet niż mężczyzn, zwłaszcza tych rudych.
+2 do zaklęć transmutacyjnych,1 do zaklęć czarnomagicznych

Wątroba tebo – rdzeń potrafiący znieść naprawdę wysokie temperatury i włożony do giętkiego drewna czyni go sztywniejszym i odporniejszym na uszkodzenia mechaniczne. Różdżka z nim wewnątrz potrafi być dla swojego właściciela bardzo złośliwa, ale w chwili walki i stresu prawie nigdy go nie zawodzi. Dodatkowo jeśli od rzucenia konkretnego zaklęcia zależy życie lub zdrowie właściciela, to potrafi ona wypluć go jeszcze zanim rzucający dokończy inkantacje.
+1 do zaklęć transmutacyjnych, +2 do zaklęć ofensywnych

Włos północnicy - jest to dość kapryśny rdzeń, lecz jego moc może przewyższać ten południcy. Idealny do pojedynków i zaklęć niewerbalnych. Wybiera czarodziejów i czarodziejki silnych, pełnych ambicji, z dużymi, ukrytymi pokładami magicznymi, wierzących w swoją potęgę. Ten rdzeń bez wątpienia poprowadzi swojego właściciela na wyżyny i pomoże odkryć nowe doznania związane z magią.
+2 do zaklęć ofensywnych, +1 do zaklęć defensywnych


INNE


Wybierając ten rdzeń otrzymujemy 3pkt do dowolnego rozdysponowania między główne rodzaje zaklęć lub eliksiry.

Łuska złotego smoka - bardzo rzadki rdzeń różdżek, niezwykle droga i cenna. Pozyskiwana z rasy Opalookiego Antypodzkiego. Cechy różdżek o tych rdzeniach nie są stałe, jedne wykazują świetne dostosowanie do zielarstwa, transmutacji, inne do eliksirów czy uroków. Twierdzi się, że właściwie takie rdzenie prócz tego, że są unikatowe nie wpływają wcale na predyspozycje różdżki. Wybiera osoby o wrodzonym wdzięku, obdarzone przez matkę naturę urodą - najchętniej wybiera wile.

Włókno ze smoczego serca - różdżki o tym rdzeniu mają największą moc i są zdolne do najbardziej ekstrawaganckiej magii. Zawsze silnie związane z pierwszym właścicielem, jednak mogą go zmienić, jeśli ich następca wygra w pojedynku. Zazwyczaj uczą się szybciej niż inne rodzaje. Spośród rdzeni to właśnie smocza różdżka jest najodpowiedniejszą do czarnej magii. Są nieco temperamentne i podatne na wypadki.
________________________
Żródło:
http://hapel.pl/forum/showthread.php?tid=5204
http://harrypotter93.bloog.pl/id,338308666,title,Rodzaje-rozdzek,index.html?smoybbtticaid=61815d


Ostatnio zmieniony przez Veneficium dnia Sro Mar 01, 2017 4:19 pm, w całości zmieniany 1 raz

Veneficium

Veneficium

Veneficium
Cytat : Jak wszędzie będziesz miał na skróty, to w końcu w ogóle przestaniesz chodzić.

Gif : Różdżki Giphy

Ranga : Pan i Władca

Punkty doświadczenia :

Punkty Życia :

Wiek :

Krew : Najczystsza

Narodowość : Światowa

Pieniądze :

Admin

Powrót do góry Go down

Różdżki Empty Re: Różdżki

Pisanie by Veneficium Nie Lis 27, 2016 1:08 am

W magicznym świecie możliwe jest wyrabianie różdżek na zamówienie: tego typu twory wykonane są z unikalnego typu drewna, a także posiadają niezwykle rzadkie rdzenie. Powyższe listy nie są wiążące i gracz może stworzyć swój autorski rdzeń lub rodzaj drewna, który otrzyma odpowiednie bonusy. Na ten komfort mogą sobie jednak pozwolić postacie, których status materialny jest niezwykle wysoki.

Veneficium

Veneficium

Veneficium
Cytat : Jak wszędzie będziesz miał na skróty, to w końcu w ogóle przestaniesz chodzić.

Gif : Różdżki Giphy

Ranga : Pan i Władca

Punkty doświadczenia :

Punkty Życia :

Wiek :

Krew : Najczystsza

Narodowość : Światowa

Pieniądze :

Admin

Powrót do góry Go down

Różdżki Empty Re: Różdżki

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content



Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach