Nicolas Phelps Hudson

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Nicolas Phelps Hudson Empty Nicolas Phelps Hudson

Pisanie by Nicolas Hudson Pią Lut 10, 2017 7:34 pm



Nicolas Phelps Hudson

Hogwart


Absolwent Ravenclaw

Uczeń wycofany, niezainteresowany życiem szkolnym, niewyróżniający się wśród rówieśników. Często spał na lekcjach oraz sprawiał wrażenie osoby, której nie zależy na ocenach. Dopiero na ostatnim roku podciągnął swoje stopnie.

Międzynarodowy Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa "Veneficium"


1 rokWydział Alchemii, Astronomii i Magii Użytkowej


Wyniki z egzaminów końcowych w poprzedniej szkole:

- Astronomia → Wybitny
- Starożytne runy → Powyżej oczekiwań
- Transmutacja → Wybitny
- Wróżbiarstwo → Zadowalający
- Zaklęcia i uroki → Powyżej oczekiwań


Oceny cząstkowe:
- ...


Oceny semestralne:
- ...

Konkursy wewnątrz uczelniane, specjalne projekty, itp.

Kartoteka, zasługi dla kolegów-studentów, eventy wewnątrz-uczelniane, itp.

Zasługi dla uczelni, pomoc dorosłym czarodziejom jako student, eventy poza-uczelniane, itp.


Nicolas Hudson

Nicolas Hudson

Nicolas Hudson
Cytat : You're weird - don't change it.

Gif : Nicolas Phelps Hudson Raw1_by_trisvita-daqz8fl

Ranga : wędrowiec

Punkty doświadczenia : 16

Punkty Życia : 100

Wiek : 19

Krew : półkrwi

Narodowość : brytyjska

Pieniądze : 45 G

Wydział Alchemii, Astronomii i Magii Użytkowej

Powrót do góry Go down

Nicolas Phelps Hudson Empty Re: Nicolas Phelps Hudson

Pisanie by Nicolas Hudson Pią Lut 10, 2017 8:23 pm


Bardzo łatwe: 1 pkt.
Łatwe: 31 pkt.
Średnio zaawansowane: 51 pkt.
Zaawansowane: 66 pkt.
Trudne: 80 pkt.
Eksperckie: +100 pkt.


Lista nauczonych zaklęć:

Użytkowe:

- Accio → sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia.
Poziom trudności: od bardzo łatwego do zaawansowanego
- zależy od odległości z jakiej przywołujemy przedmiot


- Aquamenti → wytwarza niewielki strumień wody z różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Alohomora → otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Łatwe

- Aperacjum → ujawnia niewidzialny tusz.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

Aresto Momentum → spowalnia (lub całkowicie zatrzymuje) czas na kilka sekund w danym miejscu. 
Poziom trudności: Trudne

- Carpe Retractum → rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Colloportus → zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Czar Zwodzący → czar wprowadzający w błąd magiczne i mugolskie przedmioty. Np. rzucany na pióro, umożliwia oszukiwanie podczas pisania na pergaminach obłożonych Czarem Anty-szachrajskim a rzucony na fałszoskop sprawia, że ten nie działa tak jak powinien.
Poziom trudności: Trudne

- Depulso → odpycha przedmioty od siebie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Dissendium → otwiera ukryte przejścia. 
Poziom trudności: Zaawansowane

- Finite → kończy działanie prostych zaklęć.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Libergite → unosi nawet kilka ksiąg na raz i pomaga w ich czytaniu, by czarodziej mógł mieć wolne ręce. Wystarczy pomyśleć o numerze strony albo o przerzuceniu stron, a zaklęcie zadziała. Książki będą lewitować i podążać za czarodziejem, póki ten nie odwoła ich zaklęciem Finite.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Locomotor → służy do przenoszenia różnych obiektów (nazwę obiektu wymawia się po formule Locomotor).
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Lucat Sequor → obrzucone tym zaklęciem magiczne stworzenie albo drugi czarodziej zostawiają za sobą połyskujące ślady na ziemi i podłodze oraz na każdej rzeczy, innym żywym stworzeniu czy organizmie które dotkną. Ślady urywają się jeśli ofiara wzbije się w powietrze lub teleportuje. Dodatkowo ślady widzi tylko rzucający zaklęcie – a te z każdą mijającą godziną coraz bardziej blakną, aż w końcu całkowicie znikają.
Poziom trudności: Trudne

- Lumos → powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Nox → gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Pakuj → czar pakujący rzeczy do toreb i walizek.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- moc zaklęcia wpływa na staranność z jaką rzeczy zostają spakowane

- Perriculum → powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Reparo → naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Sesam Materio → usuwa blokady i zamknięcia. Działa podobnie do Wadiwashi i Alohomora, tyle że nie odblokowuje tylko całkowicie dematerializuje zamknięcie.
Poziom trudności: Zaawansowane

- Specialis Revelio → odkrywa przed rzucającym specjalne właściwości przedmiotu. 
Poziom trudności: Zaawansowane

- Tergeo → usuwa różne substancje np. kurz, krew.
Poziom trudności: Łatwe

- Wingardium Leviosa → unosi wskazany obiekt.
Poziom trudności: Bardzo łatwe


Niszczące:

- Bombarda → zaklęcie powodujące małą eksplozję obiektu wskazanego różdżką.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Diffindo → rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla, sznury itp.
Poziom trudności: Łatwe

- Incendio → wyczarowuje ogień, podpala obiekty.
Poziom trudności: Łatwe


Transmutacyjne:

- Naturtium → zmiana jednej rzeczy nieożywionej w coś nieożywionego.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- zależy od odległości i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta

- Naturvit → zmiana żywej materii w inną żywą materię.
Poziom trudności: Od łatwego do zaawansowanego
- zależy od rozmiarów i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta

- Transformatus Unum → zmiana jednej cechy żywej lub nieożywionej materii.
Poziom trudności: Łatwe


Medyczne:

- Rennervate → uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Vulnera Sanentur → zaklęcie leczące głębokie rany. 
Poziom trudności: Trudne


Defensywne:

- Drętwota → oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała. Jeśli osoba dostanie kilkoma oszałamiaczami naraz, może stracić przytomność.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Relashio → zaklęcie uwalniające lub powodujące odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Poziom trudności: Łatwe

- Riddiculus → zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
Poziom trudności: Łatwe

- Salvio Hexia → ochrania miejsce, w którym ktoś przebywa.
Poziom trudności: Trudne

- Zaklęcie Tarczy → wymowa: „Protego”. Na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do eksperckiego
- powodzenie zaklęcia zależne jest od tego przed czym postać się broni. Więcej o tym przeczytać można w mechanice.


Ofensywne

- Expeliarmus → rozbraja przeciwnika odrzucając jego lub jego różdżkę.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Tarantallegra → służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

Lista nauczonych eliksirów:

- balsam ze stokrotki → eliksir niwelujący blizny, nie działa na te wywołane zaklęciami czarnomagicznymi. Poprawnie wykonany powinien mieć kolor ciemno-turkusowy.
- eliksir chroniący przed ogniem → eliksir używany do przechodzenia przez ogień bez szwanku. Po wypiciu wywołuje poczucie chłodu i oziębłości w pijącym i zapewnia ochronę przed większością magicznych płomieni (ze szczególnym pominięciem Szatańskiej Pożogi). Poprawnie wykonany powinien mieć kolor purpurowy albo czarny.
- eliksir energii → wywar przywracający energię zmęczonym czarodziejom.
- eliksir pazur → zmienia palce w pazury. Poprawnie wykonany ma ciemnoszary kolor.
- eliksir pieprzowy → podawany, by zapobiegać wielu chorobom, ma działanie rozgrzewające. Znakomity na przeróżne choroby, wzmacniający odporność. Eliksir koloru szarego z wydobywającą się z niego gęstą szarą parą.
- eliksir powodujący kurczenie się ludzi i zwierząt → zgodnie z nazwą eliksir powoduje skurczenie napojonego nim zwierzęcia albo człowieka, jeden łyk zmniejsza obiekt o połowę jego rozmiarów. Efekt ustępuje po dwóch godzinach od upicia ostatniego łyka i obiekt powiększa się etapami, w jakich rósł. Poprawnie wykonany powinien mieć kolor zielony, a źle uwarzony jest trujący.
- eliksir rozdymający → powoduje wzrost każdej rzeczy, która zostanie nim polana. Poprawnie wykonany powinien mieć kolor pomarańczowy.
- eliksir słodkiego snu → powoduje natychmiastowe zaśnięcie osoby, która go wypije. Jest podawany chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problemy ze snem. Można podawać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do napoju. Eliksir Słodkiego snu podaje się w szpitalach. Po jego wypiciu nie ma się żadnych snów. Dobrze wykonany powinien mieć kolor fioletowy.
- wywar dekompresyjny → eliksir, który przywraca naturalny rozmiar obiektu spryskanego eliksirem rozdymającym.

Bonusy z różdżki:
- drewno → +3 do zaklęć transmutacyjnych
- rdzeń → +3 do zaklęć defensywnych

Dodatkowe punkty do rzutu kością:

Specjalizacje:

Cechy wrodzone i nabyte:
- teleportacja

Nicolas Hudson

Nicolas Hudson

Nicolas Hudson
Cytat : You're weird - don't change it.

Gif : Nicolas Phelps Hudson Raw1_by_trisvita-daqz8fl

Ranga : wędrowiec

Punkty doświadczenia : 16

Punkty Życia : 100

Wiek : 19

Krew : półkrwi

Narodowość : brytyjska

Pieniądze : 45 G

Wydział Alchemii, Astronomii i Magii Użytkowej

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach