Lucy Happymeal

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Lucy Happymeal Empty Lucy Happymeal

Pisanie by Lucy Happymeal Nie Gru 18, 2016 12:51 am


Dziewczyna bardzo poważnie podchodzi do przewodniczenia klubowi drzemki (który jeszcze nie istnieje), czuje do tego niezwykłe wręcz powołanie.


Lucy Happymeal

Hogwart


Absolwentka Gryffindoru
Zdolna, aczkolwiek czasami leniwa uczennica. Pracowała systematycznie według własnego schematu, oddając wszystkie prace tuż przed upływem ostatecznego terminu, którego jednak nie zdarzało jej się przekraczać. Czynnie brała udział w życiu szkolnym, lecz niestety regulamin traktowała jako zaledwie sugestie odpowiednich zachowań.

Międzynarodowy Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa "Veneficium"


2 rokWydział Magii Eksperymentalnej


Wyniki z egzaminów końcowych w poprzedniej szkole:

- Eliksiry → Zadowalający
- Obrona przed czarną magią → Wybitny
- Transmutacja → Powyżej oczekiwań
- Zaklęcia i uroki → Wybitny
- Zielarstwo → Zadowalający

- Numerologia → Powyżej oczekiwań
- Wróżbiarstwo → Powyżej oczekiwań


Oceny cząstkowe:
- ...


Oceny semestralne:
- ...

Konkursy wewnątrz uczelniane, specjalne projekty, itp.

Kartoteka, zasługi dla kolegów-studentów, eventy wewnątrz-uczelniane, itp.

Zasługi dla uczelni, pomoc dorosłym czarodziejom jako student, eventy poza-uczelniane, itp.



Ostatnio zmieniony przez Lucy Happymeal dnia Pią Gru 23, 2016 1:40 am, w całości zmieniany 1 raz

Lucy Happymeal

Lucy Happymeal

Lucy Happymeal
Cytat : Just because you're trash doesn't mean you can't do great things. It's called garbage can, not garbage cannot.

Gif : Lucy Happymeal Panda

Ranga : Food

Punkty doświadczenia : 152

Punkty Życia : 100

Wiek : 19

Krew : półkrwi

Narodowość : brytyjska

Pieniądze : 20 G

Wydział Magii Eksperymentalnej i Katedra Magicznego Sportu

Powrót do góry Go down

Lucy Happymeal Empty Re: Lucy Happymeal

Pisanie by Lucy Happymeal Nie Gru 18, 2016 1:00 am


Bardzo łatwe: 1 pkt.
Łatwe: 31 pkt.
Średnio zaawansowane: 51 pkt.
Zaawansowane: 66 pkt.
Trudne: 80 pkt.
Eksperckie: +100 pkt.


Lista nauczonych zaklęć:

Użytkowe:

- Accio → sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia.
Poziom trudności: od bardzo łatwego do zaawansowanego
- zależy od odległości z jakiej przywołujemy przedmiot


- Aquamenti → wytwarza niewielki strumień wody z różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Alohomora → otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Łatwe

- Baubillous → tworzy jasnożółty piorun, nie służy on do ataku.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Bąblogłowy → tworzy wokół głowy bańkę z powietrzem.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Carpe Retractum → rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Colloportus → zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Depulso → odpycha przedmioty od siebie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Finite → kończy działanie prostych zaklęć.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Lignumurum → zaklęcie sprawiające, że buty i dłonie czarodzieja stają się tak przyczepne, że może się on poruszać po ścianach o dowolnej fakturze oraz po suficie.
Poziom trudności: Trudne

- Locomotor → służy do przenoszenia różnych obiektów (nazwę obiektu wymawia się po formule Locomotor).
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Lumos → powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Nox → gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Pakuj → czar pakujący rzeczy do toreb i walizek.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- moc zaklęcia wpływa na staranność z jaką rzeczy zostają spakowane

- Perriculum → powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
Poziom trudności: Bardzo łatwe

- Reparo → naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Somniostium → pozwala wejść do świata snów drugiego czarodzieja. Rzucający zasypia i nie jest w stanie się sam obudzić, może wyjść ze świata snów tylko z jego właścicielem.
Poziom trudności: Trudne

- Tergeo → usuwa różne substancje np. kurz, krew.
Poziom trudności: Łatwe

- Wingardium Leviosa → unosi wskazany obiekt.
Poziom trudności: Bardzo łatwe


Niszczące:

- Bombarda → zaklęcie powodujące małą eksplozję obiektu wskazanego różdżką.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Confringo → tworzy silną eksplozje raniącą ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczącą zapory i blokady.
Poziom trudności: Trudne

- Diffindo → rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla, sznury itp.
Poziom trudności: Łatwe

- Incendio → wyczarowuje ogień, podpala obiekty.
Poziom trudności: Łatwe


Transmutacyjne:

- Naturtium → zmiana jednej rzeczy nieożywionej w coś nieożywionego.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- zależy od odległości i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta

- Naturvit → zmiana żywej materii w inną żywą materię.
Poziom trudności: Od łatwego do zaawansowanego
- zależy od rozmiarów i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta

- Transformatus Unum → zmiana jednej cechy żywej lub nieożywionej materii.
Poziom trudności: Łatwe


Medyczne:

- Rennervate → uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane


Defensywne:

- Drętwota → oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała. Jeśli osoba dostanie kilkoma oszałamiaczami naraz, może stracić przytomność.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Relashio → zaklęcie uwalniające lub powodujące odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Poziom trudności: Łatwe

- Riddiculus → zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
Poziom trudności: Łatwe

- Zaklęcie Tarczy → wymowa: „Protego”. Na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do eksperckiego
- powodzenie zaklęcia zależne jest od tego przed czym postać się broni. Więcej o tym przeczytać można w mechanice.


Ofensywne

- Confundus → zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje osoby.
Poziom trudności: Zaawansowane

- Expeliarmus → rozbraja przeciwnika odrzucając jego lub jego różdżkę.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

- Flagnisum → różdżka wypuszcza ze swojego końca ognisty (ok. 5 metrowy) bicz.
Poziom trudności: Trudne

- Immobilus → na krótki okres zatrzymuje (zamraża) cel.
Poziom trudności: Trudne

- Inosensibus → pozbawia ofiary po kolei wszystkich zmysłów i pozostawia ją ślepą, głuchą, niereagującą na dotyk na czas nie dłuższy niż 10 minut – jednak dla człowieka zupełnie odciętego od świata trwa to osobistą wieczność. Czar ten jest uznawany za jeden z bardziej okrutnych zaklęć pojedynkowych.
Poziom trudności: Trudne

- Orbis → pęta przeciwnika świetlistymi promieniami.
Poziom trudności: Zaawansowane

- Tarantallegra → służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

Lista nauczonych eliksirów:

- antidotum na niepopularne trucizny → eliksir, który leczy drobne magiczne dolegliwości i niezwykłe trucizny, takie jak ugryzienia bahanek. Poprawnie przygotowany powinien mieć kolor zielony.
- antidotum na popularne trucizny → eliksir przeciwdziałający popularnym truciznom, jak np. ukąszenia i użądlenia różnych stworzeń. Poprawnie przyrządzony powinien mieć kolor cyraneczki.
- balsam ze stokrotki → eliksir niwelujący blizny, nie działa na te wywołane zaklęciami czarnomagicznymi. Poprawnie wykonany powinien mieć kolor ciemno-turkusowy.
- eliksir bujnego owłosienia → powoduje przyrost włosów. Siła przyrostu zależy od ilości wypitego eliksiru. Odpowiednio przyrządzony ma zielony kolor.
- eliksir chroniący przed ogniem → eliksir używany do przechodzenia przez ogień bez szwanku. Po wypiciu wywołuje poczucie chłodu i oziębłości w pijącym i zapewnia ochronę przed większością magicznych płomieni (ze szczególnym pominięciem Szatańskiej Pożogi). Poprawnie wykonany powinien mieć kolor purpurowy albo czarny.
- eliksir energii → wywar przywracający energię zmęczonym czarodziejom.
- eliksir słodkiego snu → powoduje natychmiastowe zaśnięcie osoby, która go wypije. Jest podawany chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problemy ze snem. Można podawać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do napoju. Eliksir Słodkiego snu podaje się w szpitalach. Po jego wypiciu nie ma się żadnych snów. Dobrze wykonany powinien mieć kolor fioletowy.
- mikstura powodująca senność → powoduje senność pijącego. Jego opary są wystarczające, aby wywołać zmęczenie i znużenie w danej osobie. Odpowiednio przyrządzony ma kolor fioletowy.
- wywar zaciemniający umysł → wywołuje porywczość i lekkomyślność u pijącego. Prawidłowo przyrządzony jest bezbarwny.

Bonusy z różdżki:
- drewno → +3 do zaklęć użytkowych
- rdzeń → +3 do zaklęć ofensywnych

Dodatkowe punkty do rzutu kością:
- drugi rok → +1

Specjalizacje:

Cechy wrodzone i nabyte:
- teleportacja
- oklumencja

Lucy Happymeal

Lucy Happymeal

Lucy Happymeal
Cytat : Just because you're trash doesn't mean you can't do great things. It's called garbage can, not garbage cannot.

Gif : Lucy Happymeal Panda

Ranga : Food

Punkty doświadczenia : 152

Punkty Życia : 100

Wiek : 19

Krew : półkrwi

Narodowość : brytyjska

Pieniądze : 20 G

Wydział Magii Eksperymentalnej i Katedra Magicznego Sportu

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach