Vuko Vánagandr

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Vuko Vánagandr Empty Vuko Vánagandr

Pisanie by Vuko Vánagandr Wto Gru 06, 2016 1:27 am


Zdjęcie wykonane po zakończeniu 5 lat studiów i rozpoczęciu doktoryzowania się.

Vuko Vánagandr

Międzynarodowy Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa "Veneficium"


>Wydział Nauk Biomagicznych i Środowiskowych
- 5 lat studiów
> Ukończone kursy:
- Języki Istot Magicznych
- Jeździectwo i powożenie dla zaawansowanych
- Kurs animagii
- Kurs tworzenia Patronusa dla opornych
- Magia niewerbalna dla (t)opornych
Posiada zezwolenia na odłowienie istot magicznych zagrażających ekosystemom stworzeń niemagicznych, a także na interwencję w razie wykrycia kłusownictwa.

Międzynarodowy Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa "Veneficium"


doktorantRównowaga Magicznych Ekosystemów, Niebezpieczne Magiczne Stworzenia, Magiczne Stworzenia


Konkursy wewnątrz uczelniane, specjalne projekty, itp.

Zasługi dla kolegów-profesorów i studentów, eventy wewnątrz-uczelniane, itp.

Zasługi dla uczelni, pomoc dorosłym mieszkańcom miasta jako pracownik uczelni, eventy poza-uczelniane, itp.


Vuko Vánagandr

Vuko Vánagandr

Vuko Vánagandr
Cytat : What do you do when there's no hero in your story? Simple. You kill the monster and crown yourself.

Gif : Vuko Vánagandr Tumblr_nv1n3p7Pqq1rdekj2o1_400

Ranga : Big Bad Wolf

Punkty doświadczenia : 60

Punkty Życia : 100

Wiek : 24

Krew : Czysta

Narodowość : Islandia

Pieniądze : 36g

Pracownicy Uniwersytetu

Powrót do góry Go down

Vuko Vánagandr Empty Re: Vuko Vánagandr

Pisanie by Vuko Vánagandr Wto Gru 06, 2016 1:34 am


Lista nauczonych zaklęć:
*UŻYTKOWE*
Accio- sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do zaawansowanego
- zależy od odległości z jakiej przywołujemy przedmiot
Aquamenti - wytwarza niewielki strumień wody z różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe 
Alohomora - otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Łatwe
Aresto Momentum - spowalnia (lub całkowicie zatrzymuje) czas na kilka sekund w danym miejscu.
Poziom trudności: Trudne
Bąblogłowy - tworzy wokół głowy bańkę z powietrzem.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Colloportus - zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Depulso - odpycha przedmioty od siebie.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Dissendium - otwiera ukryte przejścia.
Poziom trudności: Zaawansowane
Finite - kończy działanie prostych zaklęć.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Glacius - zamraża obiekty i ogniste magiczne stworzenia.
Poziom trudności: Zaawansowane
Iesu – zaklęcie umożliwia czarodziejowi chodzenie po wodzie.
Poziom trudności: Trudne
Impervius - nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).
Poziom trudności: Zaawansowane
Lignumurum – zaklęcie sprawiające, że buty i dłonie czarodzieja stają się tak przyczepne, że może się on poruszać po ścianach o dowolnej fakturze oraz po suficie.
Poziom trudności: Trudne
Locomotor -  służy do przenoszenia różnych obiektów (nazwę obiektu wymawia się po formule Locomotor).
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Lumos - powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Poziom trudności: Bardzo łatwe
Nox - gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
Poziom trudności: Bardzo łatwe 
Pakuj - czar pakujący rzeczy do toreb i walizek.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- moc zaklęcia wpływa na staranność z jaką rzeczy zostają spakowane
Partis Temporus - tworzy tymczasową lukę w obiekcie np. w ogniu lub w wodzie (czarodzieje używają tego zaklęcia do rozdzielenia ogonów Psidwaka)
Poziom trudności: Od zaawansowanego do trudnego
- moc zaklęcia wpływa na wielkość powstałej luki i ewentualną liczbę osób, która może z niej skorzystać
Perriculum - powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
Poziom trudności: Bardzo łatwe 
Reparo - naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Tergeo - usuwa różne substancje np. kurz, krew.
Poziom trudności: Łatwe
Wingardium Leviosa - unosi wskazany obiekt.
Poziom trudności: Bardzo łatwe

*NISZCZĄCE*
Bombarda - zaklęcie powodujące małą eksplozję obiektu wskazanego różdżką.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Defodio - zaklęcie, które odłupuje np. kawałki ścian, chodnika.
Poziom trudności: Od średnio zaawansowanego do zaawansowanego
- zależnie od wielkości kawałka
Diffindo - rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla, sznury itp.
Poziom trudności: Łatwe
Incendio - wyczarowuje ogień, podpala obiekty.
Poziom trudności: Łatwe


*TRANSMUTACYJNE*
Naturtium – zmiana jednej rzeczy nieożywionej w coś nieożywionego.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- zależy od odległości i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta
Naturtuus – zmiana żywej materii w coś nieożywionego i na odwrót.
Poziom trudności: Od łatwego do średnio zaawansowanego
- zależy od rozmiarów i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta
Naturvit – zmiana żywej materii w inną żywą materię.
Poziom trudności: Od łatwego do zaawansowanego
- zależy od rozmiarów i stopnia zaawansowania w budowie transmutanta
Transformatus Unum – zmiana jednej cechy żywej lub nieożywionej materii.
Poziom trudności: Łatwe


*MEDYCZNE*
→  Ferula - opatruje uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→  Rennervate - uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
→  Vulnera Sanentur - zaklęcie leczące głębokie rany.
Poziom trudności: Trudne

*DEFENSYWNE*
Drętwota - oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała. Jeśli osoba dostanie kilkoma oszałamiaczami naraz, może stracić przytomność.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Zaklęcie Patronusa - wymowa: „Ekspekto patronum”. Zaklęcie obronne, używane do wyczarowania Patronusa – tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami. Wyczarowany patronus może także służyć jako „kurier”, gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość (wymyślił to Albus Dumbledore).
Poziom trudności: Trudne
Zaklęcie niedostępne dla studentów w pakiecie startowym. Dla pozostałych dorosłych dostępne w formie mgły.
Incarcere Parum – tworzy naokoło przeciwnika okrągłą barierę o promieniu ok. 5 metrów, która odporna jest na ataki fizyczne, ale przepuszcza i wpuszcza każde zaklęcie. Bariera utrzymuje się póki rzucający żyje i jest przytomny, ale znacznie słabnie, jeśli znajdzie się on dalej niż 50 metrów od tarczy, a po kolejnych 10 metrach bariera znika całkowicie.
Poziom trudności: Trudne
Zaklęcie Tarczy - wymowa: „Protego”. Na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
Poziom trudności: Od bardzo łatwego do eksperckiego
- powodzenie zaklęcia zależne jest od tego przed czym postać się broni. Więcej o tym przeczytać można w mechanice.
Relashio - zaklęcie uwalniające lub powodujące odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Poziom trudności: Łatwe
Riddiculus - zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
Poziom trudności: Łatwe


*OFENSYWNE*
Conjunctivitis - oślepia ofiarę. Działa równie silnie na zwierzęta gruboskórne (smoki, trolle, olbrzymy), jak Drętwota na ludzi.
Poziom trudności: Trudne
Experliarmus - rozbraja przeciwnika odrzucając jego lub jego różdżkę.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane
Inosensibus - pozbawia ofiary po kolei wszystkich zmysłów i pozostawia ją ślepą, głuchą, niereagującą na dotyk na czas nie dłuższy niż 10 minut – jednak dla człowieka zupełnie odciętego od świata trwa to osobistą wieczność. Czar ten jest uznawany za jeden z bardziej okrutnych zaklęć pojedynkowych.
Poziom trudności: Trudne
Tarantallegra - służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Poziom trudności: Średnio zaawansowane

*INNE*
Zaklęcie Zapomnienia - wymowa: „Obliviate”. Używane do usuwania wspomnień i modyfikacji pamięci.
Poziom trudności: Trudne


Lista nauczonych eliksirów:
→ Balsam ze stokrotki - eliksir niwelujący blizny, nie działa na te wywołane zaklęciami czarnomagicznymi. Poprawnie wykonany powinien mieć kolor ciemno-turkusowy.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Bardzo łatwy

Eliksir Energii – wywar przywracający energię zmęczonym czarodziejom.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Bardzo łatwy

Eliksir Pazur – zmienia palce w pazury. Poprawnie wykonany ma ciemnoszary kolor.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Bardzo łatwy

→ Eliksir chroniący przed ogniem - eliksir używany do przechodzenia przez ogień bez szwanku. Po wypiciu wywołuje poczucie chłodu i oziębłości w pijącym i zapewnia ochronę przed większością magicznych płomieni (ze szczególnym pominięciem Szatańskiej Pożogi). Poprawnie wykonany powinien mieć kolor purpurowy albo czarny.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Łatwy

Mikstura Powodująca Senność - powoduje senność pijącego. Jego opary są wystarczające, aby wywołać zmęczenie i znużenie w danej osobie. Odpowiednio przyrządzony ma kolor fioletowy.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Łatwy

Eliksir Słodkiego Snu - powoduje natychmiastowe zaśnięcie osoby, która go wypije. Jest podawany chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problemy ze snem. Można podawać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do napoju. Eliksir Słodkiego snu podaje się w szpitalach. Po jego wypiciu nie ma się żadnych snów. Dobrze wykonany powinien mieć kolor fioletowy.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Łatwy

Eliksir Wiggenowy – eliksir regenerujący zdrowie. Wypicie małej buteleczki wyleczy nawet ciężkie rany. Dobrze uwarzony powinien mieć kolor jasnozielony. Może przeciwdziałać Wywarowi Żywej Śmierci.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Od stosunkowo łatwego do zaawansowanego im dokładniej zrobiony, tym głębsze rany będzie zdolny wyleczyć.

→ Antidotum na Niepopularne Trucizny - eliksir, który leczy drobne magiczne dolegliwości i niezwykłe trucizny, takie jak ugryzienia bahanek. Poprawnie przygotoway powinien mieć kolor zielony.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Średnio zaawansowany

Antidotum na Popularne Trucizny - eliksir przeciwdziałający popularnym truciznom, jak np. ukąszenia i użądlenia różnych stworzeń. Poprawnie przyrządzony powinien mieć kolor cyraneczki.
Składniki:
Przepis:
Trudność sporządzenia: Średnio zaawansowany


Bonusy z różdżki:
+3 do zaklęć ofensywnych, +3 do zaklęć użytkowych

Dodatkowe punkty do rzutu kością:
+4

Specjalizacje:
(specjalizacje z konkretnych przedmiotów wykupione w sklepiku biblioteki)

Cechy wrodzone i nabyte:
• Teleportacja
• Zaklęcia Niewerbalne
• Animagia: Wilk szary

Vuko Vánagandr

Vuko Vánagandr

Vuko Vánagandr
Cytat : What do you do when there's no hero in your story? Simple. You kill the monster and crown yourself.

Gif : Vuko Vánagandr Tumblr_nv1n3p7Pqq1rdekj2o1_400

Ranga : Big Bad Wolf

Punkty doświadczenia : 60

Punkty Życia : 100

Wiek : 24

Krew : Czysta

Narodowość : Islandia

Pieniądze : 36g

Pracownicy Uniwersytetu

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach