Pakiety startowe

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Pakiety startowe Empty Pakiety startowe

Pisanie by Veneficium Czw Paź 27, 2016 3:39 pm

Pakiet startowy zaklęć to zestaw czarów, których potrafi użyć każda nowo stworzona postać. Jeśli jest to uzasadnione fabularnie można odrzucić niektóre zaklęcia.

Pakiet startowy zaklęć:
Uniwersalny:


Użytkowe:
1. Accio
2. Aquamenti
3. Alohomora
4. Carpe Retractum
5. Colloportus
6. Depulso
7. Finite
8. Locomotor
9. Lumos
10. Nox
11. Pakuj
12. Perriculum
13. Reparo
14. Tergeo
15. Wingardium Leviosa

Niszczące:
16. Bombarda
17. Diffindo
18. Incendio


Transmutacyjne:
Do wybrania trzy z zaklęć 1 stopnia.


Medyczne:
19. Rennervate

Pojedynkowe (ofensywne i defensywne):
20. Drętwota
21. Expeliarmus
22. Relashio
23. Riddiculus
24. Tarantallegra
25. Zaklęcie Tarczy


Dodatkowo: Każdy może posiadać umiejętność teleportacji i należy zaznaczyć to w KP (teleportacja na terenie kampusu dostępna jest jedynie dla profesorów i innych pracowników uczelni).

Każdy student i dorosły niebędący profesorem/doktorem/prowadzącym przedmiot dobiera łącznie 10 dowolnych zaklęć z działów użytkowe, niszczące, uroki, uzdrawiające, ofensywne i defensywne (chyba, że przy zaklęciu zaznaczono, że nie jest dostępne w pakiecie startowym) nie uwzględniając zaklęć na poziomie eksperckim. Zaleca się wybranie chociaż połowy zaklęć związanych ze studiowanym kierunkiem.

Każdy doktorant dobiera sobie  łącznie 15 zaklęć z działów użytkowe, niszczące, uroki, uzdrawiające, ofensywne i defensywne (oprócz zaklęć ze stopni transmutacji i niewybaczalnych) nie uwzględniając zaklęć eksperckich oraz otrzymuje z transmutacji cały 1 stopień zaklęć. 

Każdy profesor dobiera sobie  łącznie 20 zaklęć z dowolnych działów (oprócz zaklęć ze stopni transmutacji i niewybaczalnych) oraz otrzymuje z transmutacji cały 1 stopień zaklęć i do wybrania dwa zaklęcia z 2 stopnia. 
Umiejętność wykonywania zaklęć niewybaczalnych przy starcie postaci zawsze wiąże się z konsultacją sprawy z jednym z administratorów forum.



Pakiet startowy eliksirów:


Uniwersalny:

Każda postać rozpoczynająca grę na forum ma prawo do wpisania w kartę postaci:
- trzy eliksiry opisane jako „bardzo łatwe”
- cztery eliksiry opisane jako „łatwe”
- dwa eliksiry opisane jako „średnio zaawansowane”

Dla każdego profesora dodatkowo:
- trzy eliksiry opisane jako „średnio zaawansowane”
- dwa eliksiry opisane jako „zaawansowane”

W pakiecie startowym nie można wybrać żadnej trucizny!


Pakiet startowy dodatkowych punktów do kości K100:

Ilość procentu w zależności od grupy i rangi:
Studenci:
1 rok -> +0 pkt.
2 rok -> +1 pkt.
3 rok -> +2 pkt.
4 rok -> +3 pkt.
5 rok + doktoranci + dorośli niezwiązani z uczelnią + nieumysłowi pracownicy uczelni -> +4 pkt.
Profesorowie -> +5 pkt.


Pakiet startowy Punktów Doświadczenia:

Studenci:
1 rok -> 10 pkt.
2 rok -> 20 pkt.
3 rok -> 30 pkt.
4 rok -> 40 pkt.
5 rok -> 50 pkt.
Dorośli niezwiązani z uczelnią -> 40 pkt.
Nieumysłowi pracownicy uczelni -> 40 pkt.
Doktoranci -> 50 pkt.
Profesorowie -> 60 pkt.

Veneficium

Veneficium

Veneficium
Cytat : Jak wszędzie będziesz miał na skróty, to w końcu w ogóle przestaniesz chodzić.

Gif : Pakiety startowe Giphy

Ranga : Pan i Władca

Punkty doświadczenia :

Punkty Życia :

Wiek :

Krew : Najczystsza

Narodowość : Światowa

Pieniądze :

Admin

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach