Ichabod Cavendish Junior

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Ichabod Cavendish Junior Empty Ichabod Cavendish Junior

Pisanie by Ichabod Cavendish Junior Nie Lut 26, 2017 5:51 pm



Ichabod Cavendish Junior

Hogwart


Ichabod nie był prymusem ze wszystkiego, ale zdecydowanie bardziej odnajdywał się w przedmiotach wymagających nieco wyczucia i delikatności. Obrywał po tyłku na pojedynkach czarodziejskich, ale za to potrafił ożywić roślinę pozostawioną nawet w najbardziej opłakanym z możliwych stanów. Podobnie radził sobie z magicznymi stworzeniami, do których miał od zawsze sporo cierpliwości - i z których ochroną już na czwartym roku wiązał swoją przyszłość.

Międzynarodowy Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa "Veneficium"


IIIWydział Nauk Biomagicznych i Środowiskowych


Wyniki z egzaminów końcowych w poprzedniej szkole:
Zaklęcia i Uroki → Powyżej Oczekiwań
Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami → Wybitny
Zielarstwo → Powyżej Oczekiwań
Eliksiry → Powyżej Oczekiwań
Transmutacja → Zadowalający
Obrona Przed Czarną Magią → Nędzny
Starożytne Runy → Nędzny

Oceny cząstkowe:
- ...


Oceny semestralne:
- ...

Konkursy wewnątrz uczelniane, specjalne projekty, itp.

Kartoteka, zasługi dla kolegów-studentów, eventy wewnątrz-uczelniane, itp.

Zasługi dla uczelni, pomoc dorosłym czarodziejom jako student, eventy poza-uczelniane, itp.


Ichabod Cavendish Junior

Ichabod Cavendish Junior

Ichabod Cavendish Junior
Cytat : Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

Gif : Ichabod Cavendish Junior Giphy

Ranga : Sir Żurnalista

Punkty doświadczenia : 22

Punkty Życia : 100

Wiek : 20 lat

Krew : Czysta

Narodowość : Brytyjczyk

Pieniądze : 75 G

Wydział Nauk Biomagicznych i Środowiskowych

Powrót do góry Go down

Ichabod Cavendish Junior Empty Re: Ichabod Cavendish Junior

Pisanie by Ichabod Cavendish Junior Nie Lut 26, 2017 6:11 pm


Lista nauczonych zaklęć:
Bardzo łatwe: 1 pkt.
Łatwe: 31 pkt.
Średnio zaawansowane: 51 pkt.
Zaawansowane: 66 pkt.
Trudne: 80 pkt.
Eksperckie: +100 pkt.

_______________________________________________
Użytkowe:

- Accio → sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie.
Od bardzo łatwego do zaawansowanego
- Aquamenti → wytwarza niewielki strumień wody z różdżki.
Bardzo łatwe
- Alohomora → otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
Łatwe
- Carpe Retractum → rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
Średnio zaawansowane
- Colloportus → zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
Średnio zaawansowane
- Depulso →  odpycha przedmioty od siebie.
Średnio zaawansowane
- Finite → kończy działanie prostych zaklęć.
Średnio zaawansowane
- Libergite → unosi nawet kilka ksiąg na raz i pomaga w ich czytaniu, by czarodziej mógł mieć wolne ręce. Wystarczy pomyśleć o numerze strony albo o przerzuceniu stron, a zaklęcie zadziała. Książki będą lewitować i podążać za czarodziejem, póki ten nie odwoła ich zaklęciem Finite.
Średnio zaawansowane
- Lignumurum → zaklęcie sprawiające, że buty i dłonie czarodzieja stają się tak przyczepne, że może się on poruszać po ścianach o dowolnej fakturze oraz po suficie.
Trudne
- Locomotor → służy do przenoszenia różnych obiektów (nazwę obiektu wymawia się po formule Locomotor).
Średnio zaawansowane
- Lucat Sequor → obrzucone tym zaklęciem magiczne stworzenie albo drugi czarodziej zostawiają za sobą połyskujące ślady na ziemi i podłodze oraz na każdej rzeczy, innym żywym stworzeniu czy organizmie które dotkną. Ślady urywają się jeśli ofiara wzbije się w powietrze lub teleportuje. Dodatkowo ślady widzi tylko rzucający zaklęcie – a te z każdą mijającą godziną coraz bardziej blakną, aż w końcu całkowicie znikają.
Trudne
- Lumos → powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Bardzo łatwe
- Nox → gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
Bardzo łatwe
- Pakuj → czar pakujący rzeczy do toreb i walizek.
Od łatwego do średnio zaawansowanego
- Perriculum → powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
Bardzo łatwe
- Prohibutio → zaklęcie przeciwdziałające procesowi rozkładu martwych organizmów.
Trudne
- Reparo → naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
Średnio zaawansowane
- Tergeo → usuwa różne substancje np. kurz, krew.
Łatwe
- Wingardium Leviosa → unosi wskazany obiekt.
Bardzo łatwe

Niszczące:


- Bombarda → zaklęcie powodujące małą eksplozję obiektu wskazanego różdżką.
Średnio zaawansowane
- Diffindo → rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla, sznury itp.
Łatwe
- Incendio → wyczarowuje ogień, podpala obiekty.
Łatwe
- Ventus → wywołuje bardzo silny powiew wiatru, który może zepchnąć obiekty z drogi rzucającego.
Zaawansowane

Transmutacyjne:

- Naturtium → zmiana jednej rzeczy nieożywionej w coś nieożywionego.
Od łatwego do średnio zaawansowanego
- Naturtuus → zmiana żywej materii w coś nieożywionego i na odwrót.
Od łatwego do średnio zaawansowanego
- Transformatus Unum → zmiana jednej cechy żywej lub nieożywionej materii.
Łatwe

- Verbidictum → służy do tłumaczenia napisanego tekstu oraz wymawianych słów bezpośrednio na ojczysty język rzucającego.
Bardzo łatwe

Medyczne:

- Comarcosis → czar wprowadzający w stan podobny do narkozy. Usypia i znieczula. Pacjenta można wybudzić tylko zaklęciem Finite.
Zaawansowane
- Episkey → niweluje uszkodzenia ciała takie jak złamany palec czy nos.
Zaawansowane
- Ferula → opatruje uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Średnio zaawansowane
- Rennervate → uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
Średnio zaawansowane
- Vitae Donor → polega na przekazaniu niewielkiej ilości sił życiowych z jednego czarodzieja na drugiego. Dawcą może być zarówno rzucający jak i inny ochotnik. (max. 15 PŻ)
Zaawansowane

Pojedynkowe:
Ofensywne i defensywne

- Drętwota → oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała.
Średnio zaawansowane
- Expeliarmus → rozbraja przeciwnika odrzucając jego lub jego różdżkę.
Średnio zaawansowane
Fumos → wyczarowuje chmurę czarnego dymu, która skutecznie zasłania czarującego. Można ją jednak rozwiać podmuchem wiatru.
Łatwe 
Jęzlep → powoduje przyklejenie się języka do podniebienia. 
Łatwe 
- Relashio → zaklęcie uwalniające lub powodujące odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Łatwe
- Riddiculus → zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
Łatwe
- Tarantallegra →  służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Średnio zaawansowane
- Zaklęcie Tarczy → wymowa: „Protego”. Na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami.
Od bardzo łatwego do eksperckiego



Lista nauczonych eliksirów:
Bardzo łatwe: 1 pkt.
Łatwe: 31 pkt.
Średnio zaawansowane: 51 pkt.
Zaawansowane: 66 pkt.
Trudne: 80 pkt.
Eksperckie: +100 pkt.

_______________________________________________

Eliksir Bujnego Owłosienia - powoduje przyrost włosów. Siła przyrostu zależy od ilości wypitego eliksiru. Odpowiednio przyrządzony ma zielony kolor.
Składniki:
Przepis:
Bardzo łatwy

Eliksir chroniący przed ogniem - eliksir używany do przechodzenia przez ogień bez szwanku. Po wypiciu wywołuje poczucie chłodu i oziębłości w pijącym i zapewnia ochronę przed większością magicznych płomieni (ze szczególnym pominięciem Szatańskiej Pożogi). Poprawnie wykonany powinien mieć kolor purpurowy albo czarny.
Składniki:
Przepis:
Łatwy

Eliksir Energii – wywar przywracający energię zmęczonym czarodziejom.
Składniki:
Przepis:
Bardzo łatwy

Eliksir Pazur – zmienia palce w pazury. Poprawnie wykonany ma ciemnoszary kolor.
Składniki:
Przepis:
Bardzo łatwy

Eliksir Pieprzowy – podawany, by zapobiegać wielu chorobom, ma działanie rozgrzewające. Znakomity na przeróżne choroby, wzmacniający odporność. Eliksir koloru szarego z wydobywającą się z niego gęstą szarą parą.
Składniki:
Składniki:
Łatwy

Eliksir powodujący kurczenie się ludzi i zwierząt - zgodnie z nazwą eliksir powoduje skurczenie napojonego nim zwierzęcia albo człowieka, jeden łyk zmniejsza obiekt o połowę jego rozmiarów. Efekt ustępuje po dwóch godzinach od upicia ostatniego łyka i obiekt powiększa się etapami, w jakich rósł. Poprawnie wykonany powinien mieć kolor zielony, a źle uwarzony jest trujący.
Składniki:
Przepis:
Średnio zaawansowany

Eliksir Przebudzenia - eliksir, który powoduje, że pijący nie może zasnąć. Wydaje się, że używany jest również do obudzenia silnie śpiącego lub przebywającego w śpiączce. Jest on również antidotum na Wywar Żywej Śmierci.  Poprawnie wykonany powinien mieć kolor lazurowy.
Składniki:
Przepis:
Średnio zaawansowany

Mikstura Powodująca Senność - powoduje senność pijącego. Jego opary są wystarczające, aby wywołać zmęczenie i znużenie w danej osobie. Odpowiednio przyrządzony ma kolor fioletowy.
Składniki:
Przepis:
Łatwy

Wywar Zaciemniający Umysł - wywołuje porywczość i lekkomyślność u pijącego. Prawidłowo przyrządzony jest bezbarwny.
Składniki:
Przepis:
Łatwy

Bonusy z różdżki:
+3 do zaklęć użytkowych
+3 do zaklęć transmutacyjnych

Dodatkowe punkty do rzutu kością:
+ 2 pkt.

Specjalizacje:
-

Cechy wrodzone i nabyte:
- teleportacja?

Ichabod Cavendish Junior

Ichabod Cavendish Junior

Ichabod Cavendish Junior
Cytat : Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

Gif : Ichabod Cavendish Junior Giphy

Ranga : Sir Żurnalista

Punkty doświadczenia : 22

Punkty Życia : 100

Wiek : 20 lat

Krew : Czysta

Narodowość : Brytyjczyk

Pieniądze : 75 G

Wydział Nauk Biomagicznych i Środowiskowych

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach